Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heb het .exe bestand op USB (gevonden!) gezet en in de tv gestoken.
Hij zit de USB en als ik de optie "software upgraden" selecteer, zegt hij dat hij geen bestand voor upgrade gevonden heeft.
Die .exe hoef ik toch niet op m'n pc uit te pakken?
Oooohh jaaa....hd tv  ::)
Hebben wij ook sinds september, want toen kreeg iedereen dat, en mochten we fijn meer gaan betalen.

Mjah, de kabels in huis zijn verouderd, en die kunnen de sterkte van het hd signaal niet meer aan. Dus kijken we analoog  ::)
Sorry voor mijn bijdrage...

Succes, sterkte...!
eelke schreef: Oooohh jaaa....hd tv  ::)
Hebben wij ook sinds september, want toen kreeg iedereen dat, en mochten we fijn meer gaan betalen.

Mjah, de kabels in huis zijn verouderd, en die kunnen de sterkte van het hd signaal niet meer aan. Dus kijken we analoog  ::)

Succes, sterkte...!
;D De kabel is net nieuw, dat kan het niet zijn.
*Marga* schreef: Heb je ook telefoon van Ziggo, dan kan je ze gratis bellen en zij kunnen precies zien of je de zenders kan ontvangen en hoe dat moet.
Ja ook. Maar ik ben eigenwijs en koppig. Stier he?  ::) :biggrin2:
Mien 5-tal schreef: Via menu ook niet? Probeer de handleiding te openen, Samsung site is ineens megatraag...
Nee, ook niet via menu. Ik ga eens kijken op de Samsung site of ik dat apparaat van mij kan registreren, misschien wil hij dan wel via het kanaal upgraden.
eelke schreef: Oooohh jaaa....hd tv  ::)

Succes, sterkte...!
Je weet dat je kabels kan vernieuwen he ;) Meestal scheelt het al een jas als je goede splitters gebruikt. Dus niet van die t-stukjes, maar een fatsoenlijke f-connector (al dan niet Hirschmann) splitter.
Mien 5-tal schreef: Je weet dat je kabels kan vernieuwen he ;) Meestal scheelt het al een jas als je goede splitters gebruikt. Dus niet van die t-stukjes, maar een fatsoenlijke f-connector (al dan niet Hirschmann) splitter.
Nee echt? :P

Behalve dan dat die krengen van de huiskamer, naar de voorste slaapkamer, naar de zolder, naar onze slaapkamer en weer terug naar de huiskamer lopen.
Witte wat dat kost!  :o
Mjah, misschien moeten we er toch maar eens aan... we gaan toch de huiskamer opknappen...
-Saskia- schreef: ;D De kabel is net nieuw, dat kan het niet zijn.

Ja ook. Maar ik ben eigenwijs en koppig. Stier he?  ::) :biggrin2:

Nee, ook niet via menu. Ik ga eens kijken op de Samsung site of ik dat apparaat van mij kan registreren, misschien wil hij dan wel via het kanaal upgraden.
Lijkt me stug, maar wie weet. In de handleiding staat dat als je de usb erin drukt (die je natuurlijk via safe removal hebt verwijderd van je laptop/pc) hij automatisch gaat updaten. En dat er een aparte usb-ingang is voor een usb-harddisk, die je niet moet gebruiken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door