Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door pallas
Kaatje88 schreef: Ik heb een vriezer vol met rollen Haaksbarf voor de hond (verschillende soorten). En ik heb heel veel barfspulletjes waar ik graag van af wil.

De barfspulletjes zijn al wel in porties verpakt. Dus laat het even weten als je iets nodig hebt!
Kaela schreef: Wat voor barfspulletjes heb je? En wat voor groottes zijn de porties? En als laatste vraag, waar zou het af te halen zijn?

Voor mij dezefde vraag :) En aan Karin: misschien kunnen we het combineren? Dat hoeft er maar één te rijden ;)
Door zhiva
aangezien ik met kaya momenteel op de kvv zit en ze hier (eindelijk!) prima van eet, zou ik ook heel graag willen meedingen naar de haaksbarf. Mits dit ook een beetje in mijn budget past ;) Waarschijnlijk ook hier binnenkort vriezer uitverkoop... Ik blijf nog even proberen met Kaya maar schiet zo niet echt heel erg op :-[
Daarom alvast de vraag of er interesse is voor zalmlijven, hele kippetjes, wijting, een lamskop (halve geloof ik nog) rundvlees, en verder weet ik zo snel even niet wat er allemaal nog inligt.... Kom ik nog op terug.
Door Kaela
Heeft er iemand misschien konijn en/of parelhoen karkas voor mij? Een kilo of wat, hoeft niet veel. De leveranciers in Friesland hebben alleen gemalen konijn of koppen en voor een bestelling bij een grotere leverancier heb ik voorlopig nog geen plek. Dus mocht iemand mij aan een kilo of wat kunnen helpen, zou dat super zijn. Het menu begint nu wel wat eenzijdig te worden namelijk.
Door pallas
Kaela schreef: Heeft er iemand misschien konijn en/of parelhoen karkas voor mij? Een kilo of wat, hoeft niet veel. De leveranciers in Friesland hebben alleen gemalen konijn of koppen en voor een bestelling bij een grotere leverancier heb ik voorlopig nog geen plek. Dus mocht iemand mij aan een kilo of wat kunnen helpen, zou dat super zijn. Het menu begint nu wel wat eenzijdig te worden namelijk.
Ik heb wel haaskarkas is wel redelijk kaal.

Is het een plan om hierhttp://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic ... .html  aan mee te doen en samen te delen en lijntje te verzorgen naar lwrd?
Door HardSan01
Kaela schreef: Heeft er iemand misschien konijn en/of parelhoen karkas voor mij? Een kilo of wat, hoeft niet veel. De leveranciers in Friesland hebben alleen gemalen konijn of koppen en voor een bestelling bij een grotere leverancier heb ik voorlopig nog geen plek. Dus mocht iemand mij aan een kilo of wat kunnen helpen, zou dat super zijn. Het menu begint nu wel wat eenzijdig te worden namelijk.
Lupa heeft zowel konijnenrug als konijnkarkas per kg te koop en ook parelhoen karkas. Vrijdag 6 juli wordt er een bestelling in Drenthe verwacht http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  Misschien dat dit een optie is?
Door Kaela
@ pallas: haaskarkas heb ik nog gemalen, vandaar dat ik er niet ook nog eens gemalen konijn bij wil. Het lijntje is op zich mooi voor de parelhoenkarkas! Eend voer ik niet meer, dat valt hem steeds niet lekker. Kalkoen heb ik nog nooit gevoerd, dat zou ik ook wel kunnen proberen. Maar dan heb ik nog geen konijn en om de een of andere reden voer ik dat wel graag.

@Hardsan01 waar wordt dit lijntje bezorgd? Drente varieert van een best eind, tot erg ver rijden. Maar misschien zijn er meer mensen uit Leeuwarden die dan mee willen bestellen, dan is het wel aantrekkelijker om het op te gaan halen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door