hij das wel slim !
ik ga ff slijmen bij mijn mannetje hihi
of ik em mag bestellen
als wel , roep ik even voor een schijfje oke

thnx voor de vlotte ma begrijpelijke uitleg hihi
Moderator: Lizzy
tycolaika schreef: aaaaaaaaaah okeGraag gedaan. Levertijd schijf is circa 2 weken na ontvangst betaling.
hij das wel slim !
ik ga ff slijmen bij mijn mannetje hihi
of ik em mag bestellen
als wel , roep ik even voor een schijfje oke
thnx voor de vlotte ma begrijpelijke uitleg hihi
Nadia schreef: Linda, zoek even goed. Deze machine is elders voor veel goedkoper te bestellen!nadia , thnx, ik wou em ook niet bij otto bestellen :d , ik was gewoon aant neuzen, ik tik em dalijk eens in op kies keurig kijken waar die daar het goedkoopste uitkomt
Hier scheelt het alweer een pak: http://www.bestekeus.nl/product_info-n- ... 02092.html
tycolaika schreef: nadia , thnx, ik wou em ook niet bij otto bestellen :d , ik was gewoon aant neuzen, ik tik em dalijk eens in op kies keurig kijken waar die daar het goedkoopste uitkomtaah das de goedkoopste , kieskeurig komt op dezelfde uit
tycolaika schreef: aah das de goedkoopste , kieskeurig komt op dezelfde uitIk heb deze inmiddels reeds besteld. Morgen ga ik hem afhalen!![]()
Doranto schreef: Ik heb deze inmiddels reeds besteld. Morgen ga ik hem afhalen!Je hebt pb.
Cindy, moet ik nog iets opmeten voor de schijf? Zo nee, dan pb even je banknr. We hadden reeds afgesproken dat ik zo'n schijf bij jou kon bestellen![]()
Doranto schreef: Ik heb hem nu 1 week in huis, maar vind hem toch minder geschikt om botten te malen. Ik heb het geprobeerd en hij kan het wel hoor, maar eerlijk gezegd vind ik zo'n elektrische machine best wel een beetje eng. Het zal dus wel aan mij liggen, maar ik hou het toch maar liever bij mijn ouderwetse handmolen met spierkrachtaandrijving.Wat doet hij niet dan?? Want bij mij maalt echt alles snel en zo weg en bij anderen ook zo ver ik weet. Ik heb van het weekend nog 50kg gemalen zonder problemen. Wat heb je geprobeert te malen dan? Kan me echt niet voorstellen dat hij iets niet maalt.
Dus als er liefhebbers zijn.....
Je mag hem inclusief de speciale snijschijf van Ciny hebben voor 180 euro. De bon is van 14 juni j.l. en er zit 2 jaar garantie op.
Doranto schreef: Jij hebt die van jou al heel lang. Misschien heb jij een andere uitvoering? Bij mij is het maalgedeelte bijvoorbeeld helemaal van aluminium. Is dat bij jou ook?Zo lang heb ik hem nu ook weer niet, circa 1.5 jaar nu. Ja dat is bij mij ook van aluminium. Het wormwiel is wel van rvs. Maar ik heb al die tijd gezegd dat ribben discutabel zijn, dat is echt afhankelijk van hoe jong ze zijn en hoe klein je ze van tevoren maakt. Verders maalt hij alles zonder problemen bij mij weg, eendennekken/vleugels, kalkoennekken, haaskarkas, parelhoenkarkas, kwartelkarkas, alles van kip, konijnrugstukken en natuurlijk het spiervlees en orgaanvlees.
Het is niet dat hij het niet weg maalt hoor. Ik heb er lamsribbetjes mee gemalen. Dat doet hij op zich wel, al hoor je wel dat hij het daar wel wat zwaarder mee heeft dan met gewoon vlees. Ik heb ook het idee dat het aluminium wat afgeeft als je er bot mee maalt. Ik had liever gehad dat het van RVS was ofzo. Dat lijkt mij wat steviger.
Cindy de Wolf schreef: Zo lang heb ik hem nu ook weer niet, circa 1.5 jaar nu. Ja dat is bij mij ook van aluminium. Het wormwiel is wel van rvs. Maar ik heb al die tijd gezegd dat ribben discutabel zijn, dat is echt afhankelijk van hoe jong ze zijn en hoe klein je ze van tevoren maakt. Verders maalt hij alles zonder problemen bij mij weg, eendennekken/vleugels, kalkoennekken, haaskarkas, parelhoenkarkas, kwartelkarkas, alles van kip, konijnrugstukken en natuurlijk het spiervlees en orgaanvlees.Bij mij is het wormwiel ook van aluminium. Zou dat misschien het verschil zijn? Het is niet dat hij het niet weg maalt, dat doet hij wel. Ik heb ook haaskarkas gemalen dat deed hij ook, alhoewel je ook dan hoort dat hij het daar zwaarder mee heeft. Het issue is dat ik vind dat het aluminium afgeeft als je er bot mee maalt en dat lijkt mij gewoon niet zo gezond.
Doranto schreef: Bij mij is het wormwiel ook van aluminium. Zou dat misschien het verschil zijn? Het is niet dat hij het niet weg maalt, dat doet hij wel. Ik heb ook haaskarkas gemalen dat deed hij ook, alhoewel je ook dan hoort dat hij het daar zwaarder mee heeft. Het issue is dat ik vind dat het aluminium afgeeft als je er bot mee maalt en dat lijkt mij gewoon niet zo gezond.Met haaskarkas heeft hij het iets zwaarder maar loopt niet vast wat op ribben weleens kan gebeuren.