Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
Lobbes2009 schreef: Nee Ingrid niet verhuids, maar vind je mijn vootuin niet groot genoeg om een levering te doen dan? Met SW hebben we ook nooit problemen toch?
Dat is waar, het gaat altijd prima daar.
Maar ik dacht door je opmerking dat je misschien al een ander huis gevonden had :biggrin2:
Door Lobbes2009
Anthraciet schreef: Dat is waar, het gaat altijd prima daar.
Maar ik dacht door je opmerking dat je misschien al een ander huis gevonden had :biggrin2:
Nee zit nog steeds op het zelfde stekkie. Mochten we verhuizen dat laat ik het ookhier natuurlijk ff weten. Tevens zullen we dan ook kijken of daar ook weer zo'n ruimte heb dat ik daar ook weer de bestelling kan doen, maar ik denk dat die verhuizing nog wel een heeeeeeel tijd op zich kan laten wachten ;)
Door signmodel
Lobbes2009 schreef: Nee zit nog steeds op het zelfde stekkie. Mochten we verhuizen dat laat ik het ookhier natuurlijk ff weten. Tevens zullen we dan ook kijken of daar ook weer zo'n ruimte heb dat ik daar ook weer de bestelling kan doen, maar ik denk dat die verhuizing nog wel een heeeeeeel tijd op zich kan laten wachten ;)
wat je gaat toch nooit meer weg als je zo n plekkie hebt.
Door job
Lida. S wil bij voldoende belangstelling (minimaal 400 kilo)
voor de afwisseling wel een keer naar het zuiden rijden ipv naar het westen.
Hoe ver naar het zuiden heb ik nog geen antwoord op.
Maar omdat Sietie geen paardenvlees meer heeft
en de natuurgrazende paarden op het ogenblik niet gelsacht worden
wil ik heel graag een keer paardenvlees bij Lida. S bestellen.
Wat heeft ze nog meer?
complete kip 21.50 / 10kg (gewone kip zoals je die voor jezelf bij de supermarkt koopt, dus kaal, zonder kop/veren/voetjes)
vleugeltipjes 13,00 / 10 kg
kippenstrot  13,00 / 10 kg
kiprug 15,50 / 10 kg
kipkarkas 14,00 / 10 kg

paardenstrot 18,00 / 10 kg
runderstrot 17,50 / 10 kg
paarden vlees 20/80  28,50 / 10 kg
rundvlees 20/80  28,50 / 10 kg
kopvlees 23,00 / 10 kg

wilde eendkarkas 17,50 / 10 kg (nog ca 200 kg)
fazant karkas 17,50 / 10 kg (nog ca 100 kg)

Belangstelling?
Geef ook even aan voor hoeveel kilo ongeveer.
Door BlissSpirit
Belangstelling zeker, maar ernstig ruimte gebrek  >:(
Heb vooral interesse in de haaskarkas en pellures, paard en de zalmlijven van Lida.
Maar voor haas is het niet het seizoen.
Dus wat mij betreft denk ik niet eerder dan na de zomer en dan wel een kilo of 60.
Door Xerox
Zou haas ook tot de mogelijkheden behoren? In zalmlijven heb ik ook wel interesse en ik moet dan ook maar aan het paard denk ik...  :-X Aantal kg's hangt even af van de mogelijkheden mbt haas.
Door job
sorry ik zie geen haas of zalmlijven in het rijtje wat Lida aanbiedt.  ???
Zou zelf wel zalmbuiken naast paardenvlees willen bestellen,
neem maar gewoon aan dat dat er niet is.
Door EliScooby
job schreef: sorry ik zie geen haas of zalmlijven in het rijtje wat Lida aanbiedt. ???
Hmmmz, wil best paardenvlees. Als het me teveel is, zoek ik er wel weer iemand voor.
Door BlissSpirit
job schreef: sorry ik zie geen haas of zalmlijven in het rijtje wat Lida aanbiedt. ???
Sorry :-[ Heb het geloof ik een beetje verwarrend opgeschreven.
Begin januari (ongeveer) hebben Wijkje en ik een bestelling voor de regio opgehaald in de Meern van Lida.
Toen had ze ook haaskarkas/ pellures en zalmlijven en die zijn erg goed bevallen. Vandaar dat ik schreef dat ik daar interesse in zou hebben tegen de tijd dat ik weer ruimte heb ;).
Haas heeft ze nu niet, want het seizoen begint pas weer over een paar maanden en zalmlijven staan er ook niet bij, maar hoop dus dat ze daar na de zomer weer aan kan komen ;). Dus vandaar. :surrender:
Door job
weet het van de zalmbuiken en haaskarkassen, die heb ik toen ook door jullie kunnen bestellen.  :D
Maar ja ze staan er nu niet bij.  ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door