Hier ook nog 1 uit Emmeloord!roefje schreef: van over de brug2 honden uit emmeloord.
Verzamelgroep: Flevoland
Moderator: Charlie Angel
Re: Barfers flevoland
Hier een "randgeval" namelijk Steenwijk, maar ik kom nog wel eens in de polder.... vlees via Swifterbant is een redelijk vast lijntje voor me.
Ik zit dichtbij Herby (haal altijd zelf af daar) en kan dus makkelijk een keer wat regelen zonder meteen aan de 100 Kg te moeten komen (als t nodig is kan ik per 5 kg afhalen)dus is misschien een keer handig in nood voor iemand.
Ik zit dichtbij Herby (haal altijd zelf af daar) en kan dus makkelijk een keer wat regelen zonder meteen aan de 100 Kg te moeten komen (als t nodig is kan ik per 5 kg afhalen)dus is misschien een keer handig in nood voor iemand.
Almere Tussen de Vaarten!
En ik rijd iedere dag tussen Stripheldenbuurt en Parkwijk!
En ik rijd iedere dag tussen Stripheldenbuurt en Parkwijk!
Hier ook Flevoland. het mooie Ens, maar wij komen geregeld in Lelystad, Almere, Zwolle en in de zomer ook omgeving Meppel en Hoogeveen...
Re: Verzamelgroep Flevoland
Heb de titel van dit topic ook maar aangepast zodat ie bewaard blijft:-)
Re: Verzamelgroep: Flevoland
Almere Haven
- Angelique
- 5-sterren

Re: Verzamelgroep Flevoland
Sorry, over het hoofd gezien gistercairodyn schreef: Heb de titel van dit topic ook maar aangepast zodat ie bewaard blijft:-)
Geeft niks hoor:-)
Ik gooi alle verzamelgroepen even omhoog, dan kunnen we zien welke er zijn en welke nog ontbreken.
Misschien handig om in de 1e post iedereen te vermelden, zodat je niet het hele topic hoeft door te scrollen??
8)
ja, maar dat kan alleen degene doen die is begonnenBeaG schreef: Misschien handig om in de 1e post iedereen te vermelden, zodat je niet het hele topic hoeft door te scrollen??8)
Ook deze nog een keer omhoog
- Angelique
- 5-sterren

Als je nou even op "onderwerp" klikt en dan doorscrolt naar de V, dan heb je ze ook allemaal onder elkaar staan.Lida. S schreef: Ook deze nog een keer omhoog
Ik woon in Almere buiten
Openingspost aangepast.