Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
Oh Job, wat betreft die bezorgkosten heb ik dan helemaal overheen gelezen, of mijn blonde pruik opgehad. ;).

Lobbes, als dat bij jou kan zou dat natuurlijk heel mooi zijn. Lekker al die ruimte, ben jaloers. hahaha

Het voordeel van kleinere hoeveelheden én 2 leveranciers (SW kun je veel per kilo bestellen toch?)met echt verschillende soorten vlees vind ik dat ook kleinere afnemers ( met 1 of 2 kleinere honden) toch de variatie in 1 keer kunnen kopen. Die hoeven dan niet iedere keer voor 1 of 2 kilo een eind te reizen. ( zij hebben waarschijnlijk ook niet heel veel vriesruimte omdat ze daar dan van ze lang zal die hond leven in de gloria niet doorheen komen!
Door Lobbes2009
Bertine schreef: Oh Job, wat betreft die bezorgkosten heb ik dan helemaal overheen gelezen, of mijn blonde pruik opgehad. ;).

Lobbes, als dat bij jou kan zou dat natuurlijk heel mooi zijn. Lekker al die ruimte, ben jaloers. hahaha

Het voordeel van kleinere hoeveelheden én 2 leveranciers (SW kun je veel per kilo bestellen toch?)met echt verschillende soorten vlees vind ik dat ook kleinere afnemers ( met 1 of 2 kleinere honden) toch de variatie in 1 keer kunnen kopen. Die hoeven dan niet iedere keer voor 1 of 2 kilo een eind te reizen. ( zij hebben waarschijnlijk ook niet heel veel vriesruimte omdat ze daar dan van ze lang zal die hond leven in de gloria niet doorheen komen!
Dat zou ik niet te hard zeggen Bertine :P ik heb voor mijn ene hond meer dan genoeg vriesruimte als ik kan voor 6 maanden inslag, maar ben zo hebberig :biggrin2: dat ik alle mooie vleesjes ook wil hebben waardoor bij vriezer dan ook altijd vol zit ;D ;D ;D ;D
Door Anthraciet
Lobbes2009 schreef: Het verzamelpunt zou ik dan zijn Bertine :biggrin2: en ik kan je zeggen dat ik dat hier wel kwijt kan hoor. Een grote voortuin waar alles uitgestalt kan worden ;)
Ben je al verhuisd dan?
Zo ja, moet je me toch je nieuwe adres eens geven voor ik straks een keer verkeerd sta :biggrin2:
Door signmodel
Buran en Co schreef: Jij mag in het kofferbakje mee als je pas op het laatst besluit mee te gaan en ik zit vol :biggrin2:
dat heb je ineens snel geregeld. had al gezegd dat je voor mij geen plekje vrij hoeft te houden.
weet t nog steeds niet of ik wel mee wil doen.
Door Buran en Co
signmodel schreef: dat heb je ineens snel geregeld. had al gezegd dat je voor mij geen plekje vrij hoeft te houden.
weet t nog steeds niet of ik wel mee wil doen.
Dat doe ik dus ook niet ;)
Door Lobbes2009
Anthraciet schreef: Ben je al verhuisd dan?
Zo ja, moet je me toch je nieuwe adres eens geven voor ik straks een keer verkeerd sta :biggrin2:
Nee Ingrid niet verhuids, maar vind je mijn vootuin niet groot genoeg om een levering te doen dan? Met SW hebben we ook nooit problemen toch?
signmodel schreef: oh zo duidelijk.

willen er nog meer mensen mee doen met de bbq? gezellig.
Ik hou het nog ff in mijn achterhoofd ;) maar mocht ik mee gaan DAN kom ik wel vragen om een plekje in de auto Barbara ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door