Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door job
Bertine schreef: Dan liever doetinchem, dan enschede. enschde is nl voor mij óók een uur. De achterhoek is gróót, joh! ;D
Mijn aanbod verdeelpunt te zijn, voor (een deel) van gelderland staat nog steeds, mits het handig en haalbaar is natuurlijk.
Weet het heb zelf jaren in Doetinchem gewoond. :biggrin2:
Door wijkje
Beetje afhankelijk van welke dag en hoe laat het geleverd wordt en mijn werkrooster, kan ik in ieder geval voor vervoer zorgen van Bemmel richting Arnhem en dan via Rheden of Doetinchem de Achterhoek in...
Door BlissSpirit
Martine, ik schreef ook, dat ik het geen probleem vind als het ergens anders is. ;)
Stel dat jij het verdeelpunt wordt, dan wil ik wel rijden om het voor de regio Nijmegen dichterbij te krijgen.

Ingrid, klopt helemaal, het is voor jou geen handige plek :-[, dus weet niet of het voor Bertine dichterbij is, Dieren, maar dat is dan wat mij betreft ook okee!!

Conny, ik vind alles goed :-* ben heeeeeel flexibel, hahaha. En het is idd een heel werk, dus samenwerken is altijd fijn!!!

Janine, flexibel als altijd ;D :-*

Caroline, kun je je er in vinden als ik het dan, waar het verdeelpunt ook wordt, meeneem deze kant op voor regio Nijmegen. :)
Met aanhanger plaats voor 500 kg :D

Nou, hoop dat ik niemand vergeten ben ;D

Shoot me!!!!!!!
Door job
er is geen smile met een geweer?  ;)
Waar het ook komt maakt mij niet zo veel uit,
alleen Ineke red ik nog om naar toe te rijden.
Denk dat als het zoals geschreven al vanaf 200 kilo te bestellen is
dat we wel 5 afhaalpunten in Gelderland kunnen hebben domweg
omdat niemand dan ver hoeft te rijden.  :biggrin2:
Door signmodel
BlissSpirit schreef: Martine, ik schreef ook, dat ik het geen probleem vind als het ergens anders is. ;)
Stel dat jij het verdeelpunt wordt, dan wil ik wel rijden om het voor de regio Nijmegen dichterbij te krijgen.

Shoot me!!!!!!!
ja maar dan moeten jullie of jij in dit geval alsnog rijden en maak ik het niet makkelijker. maar wat handiger is. desnoods help ik met de bestelling op papier.
goeie van conny en caroline. nou maakt voor jullie mij of conny niks uit kwa touren.
Door BlissSpirit
signmodel schreef: ja maar dan moeten jullie of jij in dit geval alsnog rijden en maak ik het niet makkelijker. maar wat handiger is. desnoods help ik met de bestelling op papier.
goeie van conny en caroline. nou maakt voor jullie mij of conny niks uit kwa touren.
Rijden voor vleesjes ben ik wel gewent hoor!!! :D
Heb mijn roeping gemist, hahaha
Door Bertine
Dieren is voor mij 3 kwartier. Er zal vast iets te combineren zijn met een bestelling van bijv. Anthraciet.  Niet specifiek voor Dieren maar in alle gevallen.
Door Xerox
Bertine schreef: Dieren is voor mij 3 kwartier. Er zal vast iets te combineren zijn met een bestelling van bijv. Anthraciet. Niet specifiek voor Dieren maar in alle gevallen.
Dat is wel een goede inderdaad.
Door Lobbes2009
Ik zat te denken, misschien kunnen we SW en de leverancier tegelijke bij mij laten komen dan hoeft iedereen ook maar 1 keer te rijden of is dat niet zo handg voor de vriezer ruimte???
Door job
maar nogmaals:
als er al bij 200 kilo gebracht wordt kunnen we toch beter meerdere verzamelpunten hebben?
Bedoel misschien dat we dat zelfs voor omgeving Nijmegen alleen al redden
als de kwaliteit vlees goed is en de prijs redelijk?

Volgens mij gaan we een heleboel onnodige kilometers maken als we maar enkele verzamelpunten hebben.
Door Bertine
twee leveranciers tegelijk laten leveren kan natuurlijk voordelen hebben. Vooral als ze verschillende vleessoorten leveren. het punt is dan wel dat je in je vriezer alles zo ongeveer tegelijk op moet hebben. ( tenminste dat zou bij mij zo zijn denk ik)
het is ook de vraag of een vrzamelpunt zoveel ruimte heeft dat tie het spul van 2 leveranciers tegelijk kwijt kan. Want van allebei dan maar weer de helft bestellen lijkt mij weer niet goedkoper/functioneel of handiger.

Wat betreft de 200 kilo denk ik dat je daar heel snel aan zit. (ik rijd nu 18 augustus voor 3 pers. incl mezelf waar 3 leveranciers samenkomen. ik zit dan al op ong 180 kilo) Zelf zat ik te denken of je misschien bij grotere hoeveelheden nog minder bezorgkosten zou hoeven betalen.
Door job
er zitten toch geen bezorgkosten aan?
Ze rijden toch al door heel Nederland om de restaurants van vlees te voorzien,
dat was nu net 1 van de grote voordelen dat je ook kleine bestellingen kon plaatsen.
Door Lobbes2009
job schreef: maar nogmaals:
als er al bij 200 kilo gebracht wordt kunnen we toch beter meerdere verzamelpunten hebben?
Bedoel misschien dat we dat zelfs voor omgeving Nijmegen alleen al redden
als de kwaliteit vlees goed is en de prijs redelijk?

Volgens mij gaan we een heleboel onnodige kilometers maken als we maar enkele verzamelpunten hebben.
Ik krijg een beetje het idee dat het niet aan ons is of we meerder verzamelpunten willen hebben, maar aan Sarah. Ik heb net al in de topic gelezen dat ze zich eerst even gaat richten op alleen Noord Holland. Dus ik denk dat we hier ff helemaal niet meer over verder hoeven te praten :-\ We moeten gewoon ff AFWACHTEN wat Sarah wilt gaan doen denk ik.
Bertine schreef: twee leveranciers tegelijk laten leveren kan natuurlijk voordelen hebben. Vooral als ze verschillende vleessoorten leveren. het punt is dan wel dat je in je vriezer alles zo ongeveer tegelijk op moet hebben. ( tenminste dat zou bij mij zo zijn denk ik)
het is ook de vraag of een vrzamelpunt zoveel ruimte heeft dat tie het spul van 2 leveranciers tegelijk kwijt kan. Want van allebei dan maar weer de helft bestellen lijkt mij weer niet goedkoper/functioneel of handiger.

Wat betreft de 200 kilo denk ik dat je daar heel snel aan zit. (ik rijd nu 18 augustus voor 3 pers. incl mezelf waar 3 leveranciers samenkomen. ik zit dan al op ong 180 kilo) Zelf zat ik te denken of je misschien bij grotere hoeveelheden nog minder bezorgkosten zou hoeven betalen.
Het verzamelpunt zou ik dan zijn Bertine :biggrin2: en ik kan je zeggen dat ik dat hier wel kwijt kan hoor. Een grote voortuin waar alles uitgestalt kan worden ;) Het gaat mijn meer om of de mensen hier in de regio ook wel genoeg ruimte in de vriezer hebben dan. Wat als er niet genoeg ruimte is hoeven we het zo ook niet te organiseren dan kunnen we het beter een tijdje tussen laten zitten ;)
Door job
Nu ja mijn vriezers zitten eigenlijk toch al vol tot September
met alle nog geplande leveringen.
Mocht iemand nog lam of rund nodig hebben dan kan dat ook altijd nog biologisch.  ;)
Maar die kleine leveringen was juist 1 van de voordelen dus ben benieuwd wat het gaat worden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door