Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Buran en Co
BlissSpirit schreef: Bij moi ;)
Graag ff via PB wat je besteld hebt, dat is makkelijker bijhouden voor mij. :)
Er kan nog ruim 100 kg mee, dus ik hoor het wel.

Groetjes Ineke
Ow super! Dan ga ik even kijken wat er nog over is :D
Door signmodel
Bertine schreef: Zie dit topic;http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,102892.0.html

Hoeveel mensen in de omgeving van dinxperlo, bocholt, aalten, winterswijk, doetinchem, of ver daar buiten zouden willen ophalen in Dinxperlo? Hoeveel kilo bestel je gemiddeld per keer? dit even om inzicht te krijgen of ik genoeg mogelijkheden heb om verzamelpunt te worden.
ik doe mee, hoeveelheid verschilt per keer.
bij de sw bestelling van lobbes2009 was het best overzichtelijk. =indicatie???
(maar zij heeft ook wel de ruimte, lijkt het al overzichtelijker)
Door Bertine
signmodel schreef: ik doe mee, hoeveelheid verschilt per keer.
bij de sw bestelling van lobbes2009 was het best overzichtelijk. =indicatie???
(maar zij heeft ook wel de ruimte, lijkt het al overzichtelijker)
Ik ben zelf nog nooit bij een 'verdeelpunt' geweest, heb allen nog maar kleine hoeveelheden opgehaald bij mensen thuis.
Dus ik heb nog niet zoveel zicht op hoeveel ruimte je nu nodig hebt om bijv. 300 kilo vlees te moeten uitladen, herverdelen en klaarzetten.
Want het lijkt me niet een kwestie van ff 30 dzen laden, die rangschikken op besteller en hup weer weg het spul.

ik heb gister voor het eerst een doos eendagskuikens gezien vn Caroba. die was 10 kilo. hahahah dus ik ben echt nog een groentje.

Maar wle vreselijk besmet met het versvlees virus! :o :o :D :D
Door BlissSpirit
Bertine schreef: Zie dit topic;http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,102892.0.html

Hoeveel mensen in de omgeving van dinxperlo, bocholt, aalten, winterswijk, doetinchem, of ver daar buiten zouden willen ophalen in Dinxperlo? Hoeveel kilo bestel je gemiddeld per keer? dit even om inzicht te krijgen of ik genoeg mogelijkheden heb om verzamelpunt te worden.
Ik heb er geen moeite mee om een klein uur naar Dinxperlo te rijden voor goed vlees, maar niet voor 10 kg, dan moeten er hier uit de regio Arnhem/ Nijmegen wel meer besteld worden.
Heb zelf ook aangegeven verzamelpunt voor deze regio te willen zijn, maar wacht nog ff op een aantal vragen.
Door dorien71

Ik woon in Neede en heb ook belangstelling, zal om 10 a 20 kilo gaan.
Door marina
Ik wil best wel afhaalpunt worden in Apeldoorn, maar dat gaat heel erg afhangen van hoe het eea geregeld wordt en wat de prijzen gaan worden.
Door Anthraciet
robbiekomvoor schreef: Ik vindt Dinxperlo best ver,vanuit arnhem....
Hoeveel ik zou bestellen,hangt van het aanbod en de prijs af ;)
Dan kom je gezellig naar Duitsland rijden, heb ook aangeboden om verzamelpunt te worden :biggrin2:
(geintje hoor!)

Bij mij gaat het gemiddeld zo om 30 tot 40 kilo, mits er niet nog meer bestellingen rond dezelfde datum lopen.

Voor mij is Dinxperlo ideaal, vanuit huis is het maar een half uurtje.
Als ik van huis uit naar Arnhem moet is dat 1 uur (of iets meer), dus dan moet het al wel weer rendabel zijn door hele lage prijzen of grote hoeveelheden. Of ik moet vanuit het werk vlees kunnen halen, maar dat is alleen van ma-do en dan moet diegene waar het staat natuurlijk ook kunnen.
ik heb gister voor het eerst een doos eendagskuikens gezien vn Caroba. die was 10 kilo. hahahah dus ik ben echt nog een groentje.
Ik vond het nog wel zo'n lief klein doosje :biggrin2:
Maar ik ben meestal van de wat grotere bulk met 4 grote honden en 5 katten :D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door