Vandaag binnen gehad, dat ding is gigantisch

Dit moet zeker een stuk sneller gaan dan de westmark nr 10.
Ik vraag me alleen af hoe groot de bot stukken eruit komen en of mijn tandloze muts dat kan eten.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: Je zet hem idd met bout en schroef vast, zo door de 4 gaatjes die aan de poten zitten.Wij hebben voor onze porkert 32 (met 4 pootjes) een mdf plaat genomen, daar 4 gaten in geboord en schroeven daar de porkert op vast met vleugelmoeren. De MDF plaat met Porkert molen klemmen we vervolgens vast aan de tafel met 2 lijmklemmen. Gaat prima
Ik zou dat zelf toch niet willen. Hier wordt aan de eettafel gemalen en dan moeten er gaten in de eettafel. Ik heb geen workmate en aan aanrecht past niet wegens waterkering en onderkastjes.
lachnat schreef: @zaniematsu, ik ben die link naar porkert tegenkomen maar ik kan snap niks van die taal en op engelse taal kan ik niet vinden hoe ik dan moet bestellen of wat het kost.Om te bestellen moet je contact opnemen met Porkert. Ik heb destijds naar Tsjechië gebeld en daarna is alles via email verlopen. Ging super goed
lachnat schreef: Ja ik stond ook een beetje verbaasd toen ik zag hoe laat het was
Fazant is nieuw voor ze meneer de inspecteur vond de fazant wel lekker, van mevrouw weet ik het nog niet, maar ze krijgen morgen meteen een maaltijd.
Ik probeer graag verschillende dingen en ze eten eigenlijk best veel, was met kvv wel anders.
Tot nu toe eten ze al parelhoen, eend, konijn, haas, paard, rund, lam en kalkoen.
Alleen mevrouw vind sommige combinaties niks, eend met paard vind ze lekker, parelhoen met haas ook maar parelhoen met paard vreet ze dan weer niet ??? Meneer Tijger daarintegen is net een klikoDie vreet alles.
![]()
FiveIslands schreef: Hoi,Ik koop overal en nergens: richardversvoeding.nl , versvoer.nl , via barfplaats of lokale poeliers en visboeren.
Ik ben benieuwd waar jij je vlees koop en koop je het al in stukken?
Yvonne