Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Nynke bedankt voor de organisatie,echt top van je,ik ben wel zo stom geweest om niet te vragen of we iets moesten betalen voor de thee :-[
Tannetje bedankt voor je werk,mijn beide honden zijn gelukkig goed bevonden hahahaha.
Ook was het gezellig om even buiten te kletsen met een paar mensen en idd eens gezichten te zien achter de namen,zou haast zeggen moeten we meer doen :biggrin2:
BEDANKT Nynke en Tannetje!!!

Tau die alleen zijn puppy entingen heeft gehad....scoort gewoon ff zo hoog dat tie pas in 2016 terug hoeft  ;D Das lekker!
Maar nu heb ik nog wel een vrag mbt het showen. Wij gaan regelmatig naar show in binnen en buitenland. Nu staat zijn uitslag op een los briefje. Lijkt me handig dat het wel in zijn paspoort komt te staan. Kan/mag ik dat zelf even overschrijven?
En heeft iemand ervaring met de toegang tot show? hoe ze dit datn accepteren?
En is Weil nu getest? Of is dit op eigen risico? En kan ik beter nog wel even Weil laten enten bij mijn DA?

Ik ben heel benieuwd naar de antwoorden. Voor mij wel heel belangrijk. Ik wil perse niet over enten. Maar ik wil wel overal binnen kunnen komen  :)
Nathascha schreef: BEDANKT Nynke en Tannetje!!!

Tau die alleen zijn puppy entingen heeft gehad....scoort gewoon ff zo hoog dat tie pas in 2016 terug hoeft ;D Das lekker!
Maar nu heb ik nog wel een vrag mbt het showen. Wij gaan regelmatig naar show in binnen en buitenland. Nu staat zijn uitslag op een los briefje. Lijkt me handig dat het wel in zijn paspoort komt te staan. Kan/mag ik dat zelf even overschrijven?
En heeft iemand ervaring met de toegang tot show? hoe ze dit datn accepteren?
En is Weil nu getest? Of is dit op eigen risico? En kan ik beter nog wel even Weil laten enten bij mijn DA?

Ik ben heel benieuwd naar de antwoorden. Voor mij wel heel belangrijk. Ik wil perse niet over enten. Maar ik wil wel overal binnen kunnen komen :)
Weil kan ik niet testen. die moet geënt worden als je dat wilt. Hij werkt ook amar een ajar, dus dat moet ieder jaar.
Ik kan het boekje van Tau wel invullen, dat mag je officieel niet zelf doen en mijn stempel en handtekening moet er bij. je mag wel het boeje opsturen, dan regel ik dat.

Ik vond het erg gezellig vandaag!
Als ik jou was, zou ik daar een apart topic over openen Nathascha  :) :)  en ik denk dat als je wilt dat de titerresultaten in Tau's boekje komen te staan, dat je Tannetje even een peebeetje moet sturen. Misschien kun je het briefje en paspoort naar Tannetje opsturen, zodat zij het in kan vullen en terugsturen?

Fijn dat Leendert in elk geval toch kon komen !!                  En mijn knieën doen geen pijn  :D :D :D ;)

Ik zie nu Tannetjes reactie, fijn !
Hitam schreef: Weil kan ik niet testen. die moet geënt worden als je dat wilt. Hij werkt ook amar een ajar, dus dat moet ieder jaar.
Ik kan het boekje van Tau wel invullen, dat mag je officieel niet zelf doen en mijn stempel en handtekening moet er bij. je mag wel het boeje opsturen, dan regel ik dat.

Ik vond het erg gezellig vandaag!
Ok is zal het boekje naar je opsturen, met het papiertje erbij. Ik zal dan bij mn eigen DA even de Weil nog doen. Zou mezelf voor mn kop slaan als tie daar toch ziek van zou worden :(
Ik vraag straks gewoon of tie weil entings mee wil nemen als hij de pups komt enten :biggrin2: Komt helemaal goed.
Nynke schreef: Als ik jou was, zou ik daar een apart topic over openen Nathascha :) :) en ik denk dat als je wilt dat de titerresultaten in Tau's boekje komen te staan, dat je Tannetje even een peebeetje moet sturen. Misschien kun je het briefje en paspoort naar Tannetje opsturen, zodat zij het in kan vullen en terugsturen?

Fijn dat Leendert in elk geval toch kon komen !! En mijn knieën doen geen pijn :D :D :D ;)

Ik zie nu Tannetjes reactie, fijn !
Hoezo je knieen pijn?? was 1 van mn honden weer es lomp?? :P :biggrin2: :D

Ik zal even een topic openen!
Nynke schreef: Jullie ook allemaal bedankt !!!

Er is maar 1 persoon niet geweest (zonder dat van te voren te melden), gelukkig stond deze niet als laatste op het schema, dus we hebben niet voor niets hoeven wachten :-\

Was zeker leuk om weer wat mensen te ontmoeten :) :)

Tannetje bedankt !!!! :-*
Dit was ik! Met mijn stomme drukke hoofd ben ik gewoon helemaal vergeten om te komen! En besefte dit pas vanochtend!
Mijn ongelofelijk excuses voor dit ongemak! En hopelijk heb ik niet te veel problemen veroorzaakt.
Ja het is al veel gezegd maar moet toch even zelf ook aangeven dat ik zoooooo blij ben dat Google deze titer afspraak toonde want het viel niet mee om een goed adres te vinden bij mij in de buuurt.  Ik ben heel blij met dit initiatief en zeker ook voor mijn hondjes. Zeker nadat ik in het verleden al had vernomen dat mijn jongste nogal reageerde op de enting is dit helemaal super dat we lekker 2 jaar kunnen overslaan. Geweldig blij en heel erg bedankt Nynke en Tannetje !
Maxine Rehl schreef: Dit was ik! Met mijn stomme drukke hoofd ben ik gewoon helemaal vergeten om te komen! En besefte dit pas vanochtend!
Mijn ongelofelijk excuses voor dit ongemak! En hopelijk heb ik niet te veel problemen veroorzaakt.
Heel jammer Maxine, maar helaas :( :( niets aan te doen ! Nee hoor, geen problemen :)

Aad; het was erg leuk om kennis met jou en je prachtige retrievers te maken !!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door