Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

anja247 schreef: is het te laat om aan te geven dat sam morgen ook de weil enting moet hebben?
ik dacht dat weil iig jaarlijks moest...
ik zet het erbij :)

Er gaan 2 honden van Connie af, ik ga de tijden maar niet aanpassen, dan hebben we nog rustig de tijd voor een lekker bakje :P
ChantalKrijn schreef: Ben net terug, ze heeft dus een milde kennelhoest in haar neus :(

Ik wilde haar zo graag laten titeren :'(
Wat baal ik hier van!
Hoe besmettelijk is dat dan? Kan je dan niet gewoon komen, zonder aan andere honden te laten snuffelen ofzo?
Ben misschien weer te makkelijk daarin, maar als ik in het bos een hond tegen kom weet ik ook niet wat ie achter de leden heeft. En de hond die 5 min voor mij in de wachtkamer bij de dierenarts zat...
:) vervoer, oppas is geregeld!!! Dus om 10.00 staat mijn man op de stoep.

MAAR....de pech houd niet op....TAU zijn paspoort heb ik niet  >:( :( Die was ik vergeten op de show Arnhem. Nu heeft een kennis van mij hem gelukkig gevonden daar...shit zeg. Ik ga hem bellen zo of hij evt. morgenochtend bij me langs kan komen.
Is er anders een mogenlijkheid dat, stel de titer is OK van tau, dat het achteraf bijgeschreven word? Of op een appart formuliertje?? pfff pech houd niet op zeg.  :(
De uitslag kan dan wel op een papiertje Natascha, fijn dat het geregeld is !!

Chantal, je hebt een peebee terug, als Tannetje niet meer reageert zou ik zeggen; zorg maar dat je er om 10.15 uur bent en hou Quinta buiten  :) :)  Als Tannetje wel reageert is zij de baas natuurlijk  :) :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door