Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Tot nu toe kan er nog heel veel met mij mee.

Ik verwacht niet dat Orinake in Nieuwegein stopt. Ik kan natuurlijk niet voor haar beslissen maar zij komt op de heenweg langs Nieuwegein. Zij moet giga lang rijden van Belgie naar Apeldoorn, waar ik ook heen ga. Dus ik verwacht niet dat zij over haar reis nog langer gaat doen door te stoppen in Nieuwegein wat echt niet nodig is.

Het lijkt mij het handigst dat je aangeeft dat ik het mee neem vanuit Apeldoorn. Tenzij je dat niet wil of zelf graag wil rijden. Ik heb nog ruimte zat.
Door Khari
Ik zal Orinake een pb sturen dat mijn bestelling met het lijntje van jouw mee kan.

Dubbel rijden hoeft ook niet als het met 1 mee kan, was op moment dat ik de bestelling deed nog niet helemaal duidelijk en zat jij op dat moment nog vol vanwege ook eindhoven wat nu veranderd is.
Door Khari
haha, ja beetje wel, maar komt wel weer goed.

Kangoeroe vanavond voor het eerst gegeven, ging er bij de grote jongens hier al goed in, kon niet snel genoeg voor ze op het bordje doen :biggrin2:
Door Khari
Ik had hem gezien, erg verleidelijk.
Ik moet even gaan kijken hoe ik met de vriesruimte ga uit komen en zal nog niet al te veel nodig hebben.
Als er iemand is die wat wilt delen, o.a. de konijnenlever, houd ik mij aanbevolen
Door Yvonne K
Ik zou wel wat nek, karkas en voetjes van VSE willen.
Maar aan 5 kilo van elk heb ik voldoende.
Iemand delen?

En Khari, hoeveel konijnlever zou jij willen?
Door Khari
Yvonne, ik heb niet zoveel nodig van lever, met zo'n 2 kilo kan ik wel voorlopig weer voort

Eend (karkas) heb ik voorlopig genoeg hier in de vriezer liggen.
Door Antheman
Yvonne K schreef: Ik zou wel wat nek, karkas en voetjes van VSE willen.
Maar aan 5 kilo van elk heb ik voldoende.
Iemand delen?

En Khari, hoeveel konijnlever zou jij willen?
Nek en karkas wil ik ook wel graag hebben. Geen voetjes, die heb ik echt voldoende!
Door Yvonne K
Antheman schreef: Nek en karkas wil ik ook wel graag hebben. Geen voetjes, die heb ik echt voldoende!
Hester, delen wij dan karkas en nek?
Karkas wordt dan ieder 5 kilo en nek ieder 7.5 kilo

Iemand nog doos eendvoetjes delen?

En ik zou ook wel van 10 kilo kalkoennekken de helft willen.
Iemand die wil delen?
Door Miranda 1
Sorry mijn honden kunnen beide niet tegen kalkoen.

Ik ga voor het eerst wilde eend kopen. Kijken of mijn Berner daar misschien tegen kan. Gewone eend heb ik nog voldoende.
Door Miranda 1
Ja, dat idee had ik ook met het eend van VSE. Ik heb eend besteld bij Jolanda.

Reden is dat ze in limburg en Belgie niet zo makkelijk aan eend van VSE kunnen komen als hier. Voor ons is het toch een stuk dichterbij en zijn er vaker bestel topics.
Door Yvonne K
Okee, dan vervalt de eendenbestelling.

De laatste keer dat ik kalkoennekken had werden ze vlotjes weggewerkt door mijn krulstaartjes.
Vandaar dat ik ze wel voer.
Wilde eend wordt door beide hier niet gegeten.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door