Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Chezzies
youp schreef: Allemaal bedankt voor de reacties.

Hij vond de sondevoeding vanmiddag wel lekker. Hij begon zelfs naar het spuitje te happen.
Vanavond vond hij het maar niets. Maarja het moet.

Hij knapt er wel wat van op. Hij maakte aanstalten om te spelen. Wel liggend, maar hij pakte af en toe zijn oude sok.
Is toch een teken dat hij zich nu niet meer zo hondsberoerd voelt.

Dat wachten vind ik ook niets. Ik probeer het maar zo aangenaam mogelijk voor youp te maken.
Ik duim voor jullie youp
Door Lupa
Doggiegirl schreef: Hij is 24 kilo dan is 1200 gram erg veel vind ik volgens de richtlijn als je 40 gr per kilo lichaamsgewicht aan houdt mag hij 960 gram.
volgens mij is het niet veel, bij een pup mag je rekenen 40 a 50gr per kilo gewicht van de hond dat hangt van de hond af
Laatst gewijzigd door Lupa op wo 05 jan 2005, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
en volgens mij krijgje van teveel eten geen groei pijn maar vet, groeipijn kunje krijgen van verkeerd eten
Door youp
En Youp was juist al veel te mager. De fokker heeft eerder ook gezegd dat hij zoveel mocht als hij op kon.
Hij zat namelijk een paar weken geleden al 10 kilo onder zijn zusje. Nu is het weer te veel volgens haar.
Youp kreeg dus absoluut niet te veel eten.
Hij is nu in 3 weken tijd 3 kilo afgevallen. Hij weegt nog maar 21 kilo.

Het is trouwens wel een fokker die goed bekend staat. Ga hier geen namen noemen.
Ze belde gisteren uit haar zelf en heb haar ook gezegd dat de da dacht dat dit geen groeipijn was.
Ze is volgens mij wel oprecht bezorgd. Ze begon ook al wel een beetje in te dimmen.
Ik snap haar ook wel. Ze heeft zelf een teef uit dit nest gehouden. Ze is natuurlijk bang dat er iets erfelijks oid aan het licht komt.
Door tweedy
Voor en pup van 5 maanden vind ik meer of een kilo vlees per dag ( ?) veel te veel hoor.
Al die eiwitten die het lichaam moet verwerken op zo een jonge leeftijd.
Ik wens je hondje heel veel beterschap en ik duim dat alles in orde komt.
Sterkte hoor !
Door gonny
tweedy schreef: Voor en pup van 5 maanden vind ik meer of een kilo vlees per dag ( ?) veel te veel hoor.
Al die eiwitten die het lichaam moet verwerken op zo een jonge leeftijd.
Ik wens je hondje heel veel beterschap en ik duim dat alles in orde komt.
Sterkte hoor !
het is een Duitse Dog pup!! dus écht niet teveel!!!!!!
Door Lizzy
gonny schreef: het is een Duitse Dog pup!! dus écht niet teveel!!!!!!
Ik geloof dat dit nu de derde keer is he Gonny, dat je mensen moet vertellen dat het om een DD gaat ;).

Maar goed, gezien de omstandigheden denk ik ook dat het volstrekt onbelangrijk is om te discussieren over de hoeveelheid voeding....
Door gonny
Lizzy schreef: Ik geloof dat dit nu de derde keer is he Gonny, dat je mensen moet vertellen dat het om een DD gaat ;).

Maar goed, gezien de omstandigheden denk ik ook dat het volstrekt onbelangrijk is om te discussieren over de hoeveelheid voeding....
;)
Door tieneke
Wat fijn dat het ietsjes beter gaat met Youp :D
En laat hem maar flink eten als hij straks weer helemaal beter is ;)
Door Lizzy
tieneke schreef: Wat fijn dat het ietsjes beter gaat met Youp :D
En laat hem maar flink eten als hij straks weer helemaal beter is ;)
Ik vrees dat het helemaal niet beter gaat met Youp Tieneke... In die zin, hij voelt zich iets minder beroerd maar hij is heel erg ziek en de dierenarts twijfelt zelfs of dit ooit goed komt... :'(. Laten we allemaal maar flink duimen voor hem!

Volgens mij komt de uitslag van het bloedonderzoek vandaag... duim duim duim duim duim duim
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door