Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

ohh ik zit in een dilema. :(

Ik wil HEEL graag dat zowiezo Luca en Likozi getitert worden. Tau ivm show toch te laten enten?? of toch niet?? En Kaat kan nu niet weg bij de pups. Dus wil toch met 2 honden komen.

MAAR hoe kom in in R'dam. Mijn man blijft nu bij de puppers. En ik werk zaterdag :( ??? ::) Ik ga nog iets proberen te regelen. Maar zowiezo kom ik ipv 4 honden met 3 honden. Tis nog ff onduidelijk :-[
Nynke schreef: ik weet geen oplossing voor je vervoersprobleem Nathascha, heb je geen rijbewijs ? Kan er niet een vriend of familielid bij de pups blijven anders ? :-\ :-\
Nee het is meer dat we een oppas probleem hebben :( En ik moet werken op zaterdag. Is nl de enige dag in de week dat ik werk, dus vrijnemen is dan een beetje een grote grens zeg maar.

MAAR!!! Ik heb nog 1 optie. En dan zou ik eerst moeten weten of er qua indelingtijd evt. kan verschoven worden.
Want ik kan evt. met een collega ruilen. Zij begint altijd om 12.00 op zaterdag. Dit zou ik ook voor 1 keer kunnen doen. Maar ik meot dan wel om 12.00 in Roosendaal zijn. Dat betekent dat ik alleen als 1 van de eerste in de rij zou kunnen zijn om te laten titeren, anders kom ik in het geding met mijn werk en reistijd.

Zou er een mogelijkheid zijn om mij eerder te laten komen met titeren? Met 3 honden?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door