Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Suzanne
job schreef: dat had ik ook helemaal niet verwacht hoor,
wist alleen niet of de tip nu aangekomen was. ;)
Dat zondermeer. Het wordt nu anders opgelost, maar hij kwam zeker aan ;-)

Ik ben wel blond maar zo erg is het niet ;-)

Suzanne
Door doranto
adjanityson schreef: is er nog geen vervoerslijntje voor eindhoven geregeld? Dan wil ik best rijden 6 juli
Volgens mij rijdt Mirjansen van Sittard naar Utrecht met als tussenstop Eindhoven, als ik het goed gelezen heb op het topic van Jolanda.
Door Sweet Dutchess
Doranto schreef: Volgens mij rijdt Mirjansen van Sittard naar Utrecht met als tussenstop Eindhoven, als ik het goed gelezen heb op het topic van Jolanda.
Ja had ik ook gelezen ,maar ik neem aan dat ze eerst voor Utrecht mee wil nemen en ze kan max 200kilo vervoeren.
Die zit dan zo vol ;)
Door doranto
Ik wil het eventueel wel in Eindhoven gaan halen, als hetgeen ik voor mezelf wil bestellen daar kan komen.
Ik rijd dan van Eindhoven via Tilburg naar Kaatsheuvel
Door Sweet Dutchess
Doranto schreef: Ik wil het eventueel wel in Eindhoven gaan halen, als hetgeen ik voor mezelf wil bestellen daar kan komen.
Ik rijd dan van Eindhoven via Tilburg naar Kaatsheuvel
Wij willen ook best wel lijntje zijn van sittard naar eindhoven.In onze toet vervoeren wij max 350kg.
Dan zijn de vervoerskosten voor iedereen ook nog te doen, vandaar eigenlijk hier ook de oproep of er meerdere in de omgeving van eindhoven mee willen bestellen
Door **Jolanda**
Ik spiekte even hier en wil wat rechtzetten.
Mirjansen stopt niet in Eindhoven.
Dit is wat ik geschreven heb in het startersbericht:
"Mirjansen, kan 200kg laden en rijd van Sittard naar plaats Utrecht. Wanneer het mogelijk is liever ophalen in Eindhoven ivm vervoerskosten"

Daarmee bedoel ik dat zij het liever in Eindhoven ophaald ivm de vervoerskosten.
Zij gaat namelijk niet vanuit Utrecht naar Sittard om vervolgens het vlees in Eindhoven weer uit te laden en 'leeg' in Utrecht aan te komen ;)
Door doranto
Ik heb net van Jolanda gehoord dat de lamsribben niet biologisch zijn. Ik ga nu niets bestellen en dan dus ook niet rijden.

Veranderd:
Ik heb tóch wat besteld en ga dus wél naar Eindhoven.
Ik kan behoorlijk wat kilootjes kwijt in de auto. Dus als ik voor iemand wat mee moet nemen....
Zoals ik eerder zei, rijd ik van Eindhoven via Tilburg naar Kaatsheuvel  :)
Laatst gewijzigd door doranto op ma 28 mei 2012, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door