Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
wijkje schreef: Ik vind het nu nog erg lastig om te zeggen of ik wat mee wil bestellen.Ik heb nog geen werkrooster en weet ook nog niet wat ik wil hebben...
En ik wil toch langzaam mijn vriezers wat leger krijgen..Ze zitten nu telkens vol, vol en nog eens vol..

Ik ga er nog eens een nachtje over slapen of ik mee doe...
Ach Janine, je hebt nog ff om er over na te denken ::) :D
Door BlissSpirit
judith vd schreef: Ik zei het toch: een gemene dief, maar best wel lief!
Hahahah, jaja, maak me maak weer zwart hier :D
Jij krijgt volgende week het pakkie nijn dat ik vergeten ben hoor :P
Door BlissSpirit
job schreef: Ik heb het gevecht met MJoze verloren... :(
Maar kom wel een keer om iets anders met jouw meiden knuffelen! :biggrin2:
Groot gelijk, je doet al genoeg, dus .......................
Je krijgt je kans om te knuffen vast nog wel.
Door signmodel
Bertine schreef: Oke, dan heb ik dus ook niet goed gelezen, want ik dacht eigenlijk dat je wel van plan was te bestellen.
jaaaa ik wil heel graag. maar helemaal in augustus moet je voorzichtig zijn en kan ik het er niet op wagen.
Mien 5-tal schreef: Je weet dat iedereen op BP daar een keer tegenaan loopt he? :p
ja ik ben hier al vaker mee in aanraking gekomen, dus een grotere vriezer aangeschaft, ook dat werkt blijkbaar niet.
Door signmodel
Mien 5-tal schreef: Iemand die een doos eendennekken en een doos karkassen wil delen?
heb je die al besteld of wil je wat? nekken heb ik genoeg namelijk, kan ik wel wat van missen.
karkassen heb ik niet veel maar wel wat.
Door EliScooby
signmodel schreef: heb je die al besteld of wil je wat? nekken heb ik genoeg namelijk, kan ik wel wat van missen.
karkassen heb ik niet veel maar wel wat.
Nee, nog niet besteld. Wil er vd week even stoppen als ik toch in de buurt ben.
Door signmodel
als je genoegen neemt met een halve doos nekken, hoef je ook niet daar langs te rijden.
ik moet even kijken hoeveel karkassen ik nog heb liggen, zullen er 1 of 2 zijn die kan ik voor jou bewaren.
anders kunt u altijd nog afwachten wat een andere aanbieder/deler biedt.
en jij hebt toch plek zat voor 20kg?
Door EliScooby
signmodel schreef: als je genoegen neemt met een halve doos nekken, hoef je ook niet daar langs te rijden.
ik moet even kijken hoeveel karkassen ik nog heb liggen, zullen er 1 of 2 zijn die kan ik voor jou bewaren.
anders kunt u altijd nog afwachten wat een andere aanbieder/deler biedt.
en jij hebt toch plek zat voor 20kg?
Ik heb plek zat voor 20kg. Een halve doos nekken is prima. Ze eten hier niet zoveel :p
Door BlissSpirit
Buran en Co schreef: Over die 18 augustus.......... Ik doe graag mee maar ben nu even kwijt bij wie ik dan moet zijn met de vraag of ik mee mag liften?
Bij moi ;)
Graag ff via PB wat je besteld hebt, dat is makkelijker bijhouden voor mij. :)
Er kan nog ruim 100 kg mee, dus ik hoor het wel.

Groetjes Ineke
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door