Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
Eidos schreef: Kheb net toch maar mn DA gebeld... Het gaat niet goed zo.. Ik weet anders ook niet meer wat nog te doen... vanavond om kwart over 7 moeten we daarheen... Gelukkig had ik Steven Schukking aan de lijn en is hij ook degene die dos vanavond gaat helpen, want dat is toch wel veruit mijn favoriete DA uit de omstreken hier... dus dat scheeld een hoop !!
suc6 bij de DA vanavond!
ben benieuwd
Door Eidos
ja dank je Wendy ;) :)..

Ik zal wel even laten weten wat er gebeurt is.. Steven zei zowiezo dat het nu wel tijd werd na alles wat ik heb geprobeert, en ik vind het een goeie DA dus hij zal dos vast wel weer op de been krijgen.
Door sylvia
Hoi Barbara,sor ik lees dit net pas,das balen zeg!
Hopelijk is het inderdaad gewoon een griepje en soms is gewoon een pil of injectie het enige goeie dat helpt.
Ik persoonlijk ben ook helemaal niet tegen reguliere middelen,alleen tegen snel zomaar iets geven daar hou ik niet van.Laat even weten wat de da zei vanavond.
Succes.
Door Eidos
Nou dat heeft dosje weer hoor.... :-\ Zijn darmen zijn helemaal ontstoken dus hij heeft een diaree remmer gekregen ( prikje ) en nog een prik om alles tot rust te brengen... verder heb ik pillen meegekregen ( metrazol ) die hij de komende 7 dagen moet krijgen ( wel 2x per dag 3 pillen !!! ).

Hij heeft ook nog even verder gekeken omdat eidos na zijn wilde renpartij op de hei nog steeds af en toe kreupel loopt, en het schijnt dat hij een goeie klap in zijn rug heeft gehad :-\... Dus verplicht 10 dagen aan de riem uitlaten ....

Dos is op dit moment vrij lui, maar er is in dat lijfje dan ook vast een heleboel aan de gang... Vanacht moest hij weer redelijk de oude zijn en morgen mocht ik hem langzaam weer zijn eigen voer geven.. zal dos blij mee zijn dus ;).

Bedankt voor jullie adviezen en medeleven ;).

Liefs barbara en lebber van dos
Door Lizzy
Hoi Barbara, jeetje....... nou, veel succes met die lieve Dos hoor! Ik hoop dat hij nu HEEL SNEL opknapt. Ook qua zijn rug! Ik zal duimen voor je.
Groetjes, Lizzy
Door Eidos
Ja echt wel !! Steven was ontzettend lief voor dos... na alle gerotzooi daar wou hij dr eigenlijk niet graag naar binnen, tot steven op zn knieen ging en hem eens lekker ging toekletsen en knuffelen.. toen was alles goed.. Ik weet nu eindelijk dat ik er zelf niks aan had kunnen doen en dos zich nu snel beter zal voelen... das een pak van mn hart !!
Door Truus
Goh Barbara wat vervelend allemaal :(
Sterkte en een zachte knuffel voor Dos he.
Hopelijk knapt hij snel op.
Groetjes
Door Paul_Barte
Eidos schreef: Nou dat heeft dosje weer hoor.... :-\ Zijn darmen zijn helemaal ontstoken dus hij heeft een diaree remmer gekregen ( prikje ) en nog een prik om alles tot rust te brengen... verder heb ik pillen meegekregen ( metrazol ) die hij de komende 7 dagen moet krijgen ( wel 2x per dag 3 pillen !!! ).

Hij heeft ook nog even verder gekeken omdat eidos na zijn wilde renpartij op de hei nog steeds af en toe kreupel loopt, en het schijnt dat hij een goeie klap in zijn rug heeft gehad :-\... Dus verplicht 10 dagen aan de riem uitlaten ....

Dos is op dit moment vrij lui, maar er is in dat lijfje dan ook vast een heleboel aan de gang... Vanacht moest hij weer redelijk de oude zijn en morgen mocht ik hem langzaam weer zijn eigen voer geven.. zal dos blij mee zijn dus ;).

Bedankt voor jullie adviezen en medeleven ;).

Liefs barbara en lebber van dos
Hoop dat het snel weet wat beter gaat met Dosje!!
Hou hem wel in de gaten. Metrazol is de merknaam voor Metronidazol en kan bij langdurig gebruik weer andere klachten veroorzaken. (pancreatitus oftewel alvleesklieriontsteking).
Heeft de DA geen poep gecontroleerd op Giardia??
Door Eidos
Nee hij wist uit mijn verhalen genoeg... water ... water en nog eens water ... verder kontje bekeken en daar was genoeg bewijs :-[ :P... toen verder buikje geluisterd... en de darmpies gevoeld... ook genoeg bewijs,....

Ik mag die pillen maar 7 dagen geven... maar zal goed op hem letten ;)
Door Truus
Eidos schreef: dank je Truus !! zal de knuffel aan mijn mannetje geven en je krijgt vast een heerlijke lebber terug ;)
Ja heeeeerlijk ;D ;D ;D
Door sylvia
Hoi Barbara,hopelijk knapt dos snel op.
Geef hem maar een stevige aai van mij en lebbers van de meiden hier,wat aandacht van de dames wil wel eens helpen bij die jongens ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door