Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Hier is er eentje die muis helemaal het einde vind en meteen opeet (mijn vingers mee als ik er eentje vast heb), maar de twee anderen hadden meer aanmoediging nodig.
Cuzco ging er mee spelen en at hem wel meteen op als ik een beginnetje maakte. Toen viel de euro en was het super!
Luis wist niet goed wat hij ermee moest. Duwde er wat onzeker tegen en ook na een beginnetjes, werd er maar een klein hapje van gegeten.  Maar die is wel wat moeilijk met nieuwe smaken, ik weet niet wat hij zou doen als ik het nu nog eens probeerde.

Ik denk dat het ook wel een grote kans geeft op succes, als je dat ziet zitten.  Maar een beginnetje maken is niet zo leuk bij muis.  Die hebben nogal een karakteristiek geur...  :biggrin2:
kvv konijn gaat er tot nu toe mondjes maat in.
Nu eten ze allemaal sowieso al niet echt veel en zeker niet de 3% die zou moeten, maar echt actief zijn ze ook niet.
zodra ze wat meer eet zal ik is muis gaan geven, maar daar moet ik me eerst mentaal op voorbereiden  :D
Ik vond kuikens al afschuwelijk, maar daar ben ik inmiddels aan gewend.
Ik denk dat ze een dag of 3 met 250 gram doet, dat is wel erg weinig he  ???
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door