Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Flatcoat4ever!
chery schreef: Wie komt er wellens op de markt in Assen bij de poelier. Die aan de kant van de action zeg maar. Heeft die ook nekken en karkassen? Of andere dinegn zoals kwartel/parelhoen?
Ben er weleens geweest is alleen een kippoelier, enige wat ik er haal zijn kippelevertjes en soms stukken soepkip als ik geen karkassen meer heb. Als je strooten oid wilt moet je het groot afnemen dan besteld hij het bij zijn groothandel en heb je het een week later, op woensdag hij staat er ook op zaterdag maar wil het dan niet want dan heeft hij de wagen vol met 'gewone'spullen. Kipkarkassen kan je beter via Tonny (Noordbroek) kopen
Door chery
Inmiddels geweest bij die poelier, het is handig dat hij ook wat kalkoen heeft liggen...
Heb tonny al pb gestuurd, maar hoor niks van haar....
Door Cizsel
Tonny heeft het erg druk, heb geduld. Ik had het laatst ook en ik had echt met spoed karkas nodig, dat is nog allemaal goed gekomen toen, toen had ze het ook gewoon druk :)
Door -Annemarie-
chery schreef: Iemand in de buurt van assen die ook wat wil bestellen bij richard/degomeat?
Ja, ik wil wel meebestellen. :) De lades worden akelig leeg hier. :D
Door -Annemarie-
chery schreef: Ik wacht af, heb geen haast ;)
Oh, ik dacht dat je daarvoor een nieuw topic ging openen. Ben een beetje blonT. :-[

Kun je daar apart bestellen/betalen en het dan op één adres af laten leveren? Hoe wil je het afspreken? :)
Door chery
Ik heb nog geen topic geopend, volgens mij kan je apart betalen, maar heb nog niet gekeken of dat op 1 adres gelevrd moet worden....
ik had ook nog een pb van iemand die wilde bestellen, maar het weekend weg is, dus wil even haar berichtje afwachten na het weekend.
Door stephaniexs
Hier ook maareven een oproepje  :)

Heeft iemand interesse om 21 eendkarkassen over te nemen.
Mijn hond kan er helaas niet tegen.....
Stuur maar een pb bij interesse!!
Door Antonia
De vraag naar "mijn" biologische kip is de afgelopen periode minder geworden. Dit komt onder andere omdat ik minder actief ben op Barfplaats, maar ook omdat ik minder deelneem aan activiteiten. Voorheen kon ik nog al eens het afleveren van kip combineren met bijvoorbeeld een wandeling. Door allerlei omstandigheden zit dat er op dit moment helaas niet in.

Mogelijke oplossingen zijn:
1. Het eerder aangeven op Barfplaats wanneer er weer een levering komt, zodat potentiële liefhebbers er rekening mee kunnen houden.
2. Het aanbod om een lijntje op te zetten dat met een vaste regelmaat het vervoer van de kip regelt en mogelijk zelfs gecombineerd kan worden met leveringen van andere producten. Op dit manier kan een grotere regio worden voorzien van biologische kip en kunnen noorderlingen meeprofiteren van leveringen van andere mooie aanbiedingen.

Zodra dit concrete vormen aanneemt kom ik hierop terug.
Laatst gewijzigd door Antonia op zo 27 mei 2012, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door