Moderator: Charlie Angel
Fynn schreef:Ja, ik ga daar in Baarland op treibball les.
Mag ik me ook hier aanmelden?Ik zet je erbij...
Zit in Huijbergen = gemeente Woensdrecht en dat ligt weer tegen Zeeland aan.
Ik rij meestal 1x in de maand naar Goes en vanaf volgende maand 1x per week naar Baarland, net onder Goes.
Ben nog vrij nieuw hier en probeer door de bomen het bos te vinden maar doe mijn best.
eelke schreef: Hee Djoyce,Ik heb echt geen idee, heb hier nog eens rond gevraagd maar ook niemand die iets weet.
Weet jij dan ook van een groot omheind hondenlosloop veld in Hoogerheijde? Iemand had mij dat eens verteld in het bos, maar heb het nooit kunnen vinden.
Djoyce schreef: Ik heb echt geen idee, heb hier nog eens rond gevraagd maar ook niemand die iets weet.Wat vreemd, hoorde echt van een veld van een hectare...leek mij wel leuk om eens heen te gaan. Ben die mensen daarna ook nooit meer tegengekomen in het bos.
Lucie110 schreef: Als er nog mensen zijn uit de omgeving Middelburg die mee willen doen aan de bestelling bij SW van 22 juni moeten het maar laten weten.Ik ga eens even kijken of er nog wat tussen zit..
Ik ga het halen in Bergen op Zoom en maak een tussenstop in Heinkenszand en in Arnemuiden en ik woon in Middelburg het eindpunt dus.
Lucie110 schreef: Als er nog mensen zijn uit de omgeving Middelburg die mee willen doen aan de bestelling bij SW van 22 juni moeten het maar laten weten.Ik heb tot nu toe nog steeds goed gevulde vriezers, maar we kunnen vast een volgende keer wat samen afspreken, Middelburg is wel heel fijn dichtbij
Ik ga het halen in Bergen op Zoom en maak een tussenstop in Heinkenszand en in Arnemuiden en ik woon in Middelburg het eindpunt dus.
WillyP schreef: Ik heb tot nu toe nog steeds goed gevulde vriezers, maar we kunnen vast een volgende keer wat samen afspreken, Middelburg is wel heel fijn dichtbijVolgens mij kennen wij elkaar inderdaad, ben jij degene die wel eens bij Wendy komt ?
Ps. Lucie: kennen wij elkaar niet ergens van....
Lucie110 schreef: Volgens mij kennen wij elkaar inderdaad, ben jij degene die wel eens bij Wendy komt ?Hoi, Lucie, dan ben je toch wie ik dacht dat je was...
We kunnen vast nog wel eens wat voor elkaar betekenen want dan wonen we idd wel heel dicht bij elkaar.