Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
fazantkarkas is dat hard? en wordt dat wel gegeten door de meeste honden?
toen ik nog kvv voerde heb ik weleens fazant gegeven en toen luste ze het hier niet. ondertussen zijn ze wel beter gaan eten hoor.

en hoe is het met de hoentjes mien-5tal??
Door marina
job schreef: niet heel erg in de buurt, wel veel biologisch, natuurgrazers en wild. :biggrin2:
Vlees heeft soms een lijntje naar Arnhem als dat voor je te doen is?
Interessant job, ik ga het in de gaten houden!
Door sphynxlover
marina schreef: Ik heb je topic gezien, leverdag is vrijdag toch? Ik werk dan altijd dus komt me helaas slecht uit, anders had ik wel interesse gehad!
Ik zou je bestelling eventueel mee kunnen nemen, kan je het 's avonds hier afhalen.
Door marina
sphynxlover schreef: Ik zou je bestelling eventueel mee kunnen nemen, kan je het 's avonds hier afhalen.
Wat aardig van je!
Zie in het topic een bestellingsstop, maar is voor de volgende keer zeker een goed idee :)
Door bordie
wie woont er in de buurt van ermelo?
ik ga daar op vakantie 3e pinksterdag tot 8 juni met mn hond Bumper.
wie heeft adresjes of kan ik wat barf/kvv overnemen tijdens mn vakantie op camping de paalberg in ermelo?
graag tips.
visboeren ook welkom, hij is gek op zalmkop en lijf.
groetjes bordie
Door signmodel
bordie schreef: wie woont er in de buurt van ermelo?
wie heeft adresjes of kan ik wat barf/kvv overnemen tijdens mn vakantie op camping de paalberg in ermelo?
graag tips.
groetjes bordie
doe je de groetjes aan mijn nichtje christa? staat daar ook altijd, leuke camping! euhm weet niks in de buurt daar
Door bordie
Mien 5-tal schreef: Kan je niet bij Carnibest in Ermelo terecht? :p Eerste gedachte die in me opkomt als ik kvv en Ermelo zie :p
nou ik vind carnibest veeeeeels te duur, hij eet een kg per dag....ik heb al een slagerij gevonden in de buurt.
Door El budha
Mien 5-tal schreef: Ik bedacht me nog slagerij Schiffmacher in Harderwijk, vlakbij die fancy parkeergarage :)
ohhh de bekende parkeergarage..........oh zo luxe ;)
Door millyckk
bordie schreef: wie woont er in de buurt van ermelo?
graag tips.
groetjes bordie
In Ermelo zit toch Kiezebrink? Daar kun je ongeveer alles op barfgebied scoren!
Door El budha
Mien 5-tal schreef: Die ja. Die waar ze ook wel eens actie's hebben. Voor een jaar lang wassen ofzoiets
een jaar lang.....met mij tempo wel 2 jaar ;D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door