Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Antheman
Lida rijdt weer en rondje ergens in mei.
Ze heeft spiervlees, fazantkarkassen en hazekoppen, en meer. Daar heb ik interesse in. Is er iemand die met me wil delen?
Door Miranda 1
Zijn er mensen die bij Jolanda hebben besteld voor 26 mei?

Ik wel namelijk. En het zou zonde zijn als er meerdere mensen vanuit Utrecht naar EHV rijden.
Door Miranda 1
Fijn dat je hond en kat het eten.

Het is nog eventjes vooruit, maar ik ga 18 augustus rund van Nienke V en kip van Daantje rijden. Ik rij dan door naar EHV. Zoals het er nu naar uit ziet komt Orinake daar ook heen met konijn. Ik rij namelijk voor haar door. Dus als je interesse hebt, laat het me eventjes weten, dan reserveer ik alvast ruimte. Ik heb namelijk niet super veel ruimte in mijn Honda.

En 26 mei moet ik naar EHV om lama op te halen. Ik heb lupa net gemaild of ik dan ook bij hun langs kan komen. Ik wil dan wat dingen bestellen waarvan ik minder nodig heb. En ik ben toch in de buurt. Dus als jullie interesse hebben, laat het maar weten, dan neem ik het mee. Als ik van Lupa heb gehoord dat ik 26 mei terecht kan, dan zal ik een topic openen.
Door lachnat
Rund en kip voer ik niet maar als er konijn is ben ik geïnteresseerd.

Ik ga binnenkort naar VSE, heb vandaag de prijslijst gehad ik moet alleen even uitzoeken welke vrijdag ik vrij ben want ik wil er wel op een dag na toe dat ik de tijd heb ;) En ik moet nog even uitzoeken hoe ik de vervoerskosten moet berekenen. Is daar een standaard prijs voor?
Door Miranda 1
Lupa heeft ook goede konijn. Dan is ook de reden dat ik naar Lupa ga, want het is daar goed maar goedkoper dan richards en versvoer. En mijn Berner eet 700 gram konijnkk per dag, dus dat tikt aan.
Door Khari
Ik zou graag rundvlees en paardenvlees bij Lida willen bestellen, die een ronde doet op 7/14 juli.
Beide gaan per 10 kilo, voor mij vrij veel vanwege de vriesruimte.
Is er iemand die zou willen delen?
Door Miranda 1
Ik wil beide wel delen. Allebei 5 kilo van beide?

Ik heb het gelijk besteld. Ik had al dingen besteld dus heb het erbij gedaan
Laatst gewijzigd door Miranda 1 op vr 18 mei 2012, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miranda 1
Het is een beetje onduidelijk geworden dus even hier een berichtje.

Ik rij 18 augustus naar Apeldoorn. Daantje komt daarnheen met kip, Nienke met oa rund en Orinake met konijn.

Ik kan nog ruim 100 kilo mee nemen mochten jullie willen bestellen.
Door lachnat
Ik heb enkel 10 kilo konijn karkassen besteld bij Orinake, weet niet of je die er al bij had gerekend.
Beter een keertje teveel melden ;)
Door Miranda 1
Ik had het er nog niet bij gerekend, dus bedankt voor het door geven.

Ik heb net van Fanne, bijna man van Orinake een link gehad waarop ik kan zien wat ik voor wie mee moet nemen.
Door Khari
Ik heb 10 kg karkas en 10 kg hart/long besteld.
Ik had aangegeven om zelf op te halen of als zij langs nieuwegein zou komen dat het dan daar mee komt, maar daar komt zij geloof ik nu niet langs?
Dus als het dan met jou mee kan zou fijn zijn.
Mocht er meer worden besteld dan wat je mee kan nemen kan ik eventueel ook alsnog gaan rijden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door