Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Eranthe
Guus schreef: hoi ik kom ook uit Amersfoort
ik rij ook vaak naar Apeldoorn en Eindhoven wij zoeken nog mensen uit Amersfoort om mee te bestellen
met bestellingen hier en daar om zo de kosten te drukken heb je ook interesse?
groetjes Guus
Excuus, ik lees het nu pas. Ik heb mijn vriezers nu aardig vol, maar hou me zeker aanbevolen t.z.t. Ligt er ook een beetje aan wat er besteld wordt, maar ik hoor het graag van je.
Door Yvonne K
mirjansen schreef: Ik wil kangaroe bestellen bij Orinake om dit aan het eliminatiedieet toe te voegen van mijn Berner.

Is er iemand die wat wil overnemen? Het kost wel €4,50 de kilo.

Het is 1 blok van 25 kilo, dus ik moet 25 kilo afnemen en dat is vrij veel. En duur haha.
Sorry, dat is te duur voor mijn portemonee.
Door Khari
mirjansen schreef: Ik wil kangaroe bestellen bij Orinake om dit aan het eliminatiedieet toe te voegen van mijn Berner.

Is er iemand die wat wil overnemen? Het kost wel €4,50 de kilo.

Het is 1 blok van 25 kilo, dus ik moet 25 kilo afnemen en dat is vrij veel. En duur haha.
Is het echt alleen spiervlees? en zijn het dan grotere stukken of snippers?
Ik heb een keer ruim een kilo gehaald, nu bijna op en wordt gegeten als extraatje tussendoor voor de jongens.
Ik zou voor mij dan wel maar om een paar kilo zijn
Door orinake
lieverd die foto's zijn van de zebra. zal eens kijken of ik van de skippy foto's heb ;)
Is wat vergelijkbaar, maar kleinere stukken :)
Door orinake
mirjansen schreef: Oh dat had ik ff niet helder. Reageer vanaf mijn telefoon, is toch minder handig.
kga fanne vragen een foto op de server te zetten, dan post ik hem hier zodadelijk ;)
Door Khari
Oke in stukken, ik wil wel wat proberen.

Er komen mooie dingen langs op het moment, helaas moet ik hier ook wat voorbij laten gaan gezien de vriesruimte en het financiele
Door Khari
Ik heb ook een berichtje naar vrieden gestuurd.
Zij voeren helaas nog o.a. brok, maar wilde wel wat gaan proberen vanwege allergie van 1 van hun poezen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door