Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Mary schreef: ..... of kent iedereen het al behalve ik..kan ook nog :-\ .....
Jup, denk dat dat het is ja, is wel effe schrikken hè?
Katten worden er gelukkig van, de prooidieren idd iets minder...

Ik vind die degomeat-mixen ook nix, het gros heeft er geen of (te) weinig organen inzitten en allen hebben een premix. Voer ik liever compleet door afwisseling van voldoende diersoorten.
Hun barfprodukten heb ik wel eens gehad en daar was ik wel tevreden over.
Mary schreef: Tjeeezus, wat een bizarre sites zeg! Dan staat er 'gelukkig dier' met een foto van zo'n dood beestje, wat een contrast, of dat ze er zo schattig uitzien, nog levend, maarja wat moet je als verkoper...en dat kvv voer degomeat is echt stukken goedkoper dan wat ik in de winkel koop, daar ga je zelf toch net voor malen?? is dat echt goed spul? Dan ga ik daar flink inslaan aangezien ik 3 kleintjes van ons nestje (nu 11 dagen en ontzettend schattig) houd!
Echt een hele goeie tip, dat mag wel in koeieletters bovenaan deze pagina staan, of kent iedereen het al behalve ik..kan ook nog :-\
groetjes, Mary
Wat vind je er bizar aan dan?
Honden en katten worden over het algemeen toch erg gelukkig van lekker voer en gratis goede gezondheid. De plaatjes bij GD laten duidelijk zien hoe het er bevroren uitziet, dan weet je wat je kan verwachten.
De plaatjes bij Degomeat laten zien welke diersoort erin zit, dat is ook makkelijk.

Hou er rekening mee dat alle waar naar zn geld is en kijk dus ook zeker goed naar je kwaliteit ipv sec kwantiteit .
Ik weet dat Degomeat ook het eea aan Kiezebrink-assortiment verkoopt en niet alle KB-mixjes zijn zo compleet als ze het willen laten doen voorkomen.

Barfen is nog altijd goedkoper dan kvv en je hebt meer inzicht in kwaliteit etc. Als er geen noodzaak voor malen is, raad ik dat liever zelfs af. Zelf knagen heeft meerdere functies: goed voor de tanden, gratis fysieke arbeid voor de kat, gratis geestelijke inspanning voor de kat.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door