bedankt

Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: vandaag de uitslag van minx dr kweek van dr oor gehad.goed nieuws van de oren!! FIJN!! de rest komt vast ook nog goed!! positief denken hé!!!
heel positief,
geen enkele bacterie te vinden die erg schadelijk kan zijn.
dr oor ziet er heel mooi uit,
het spul wat ze heeft is dan misschien wel erg zwaar en laatste hulpmiddel,
maar het heeft prima zn best gedaan.
dr oor heeft er laatste half jaar niet zo mooi uitgezien
dr oog gaat helaas heel slecht,
ze houd m bijna niet meer open,
ik druppel wel.
maar helaas
waarschijnlijk kan ik niet onder operatie uit,
en dat vind ik dood eng,
want ze heeft 1 keer klein roesje gehad voor foto te maken en toen was ze bijna doodgegaan.
dit zou zwaarder zijn
dr voetjes gaan we oplossing voor zoeken,
het is niet erger geworden gelukkig en soms beetje weg.
volgense week afspraak.
dus ben blij om de oren maar nog verdrietig om de pijn die ze voor de rest moet hebben
Lizzy schreef: Hee, fijn dat het goed gaat met haar oortjes! En tja, een operatie is natuurlijk inderdaad heel erg vervelend... Hoe kwam het ook alweer dat het bijna mis ging bij de vorige operatie? Was dat echt van de narcose?ja toen kwam ze helemaal niet mee bij,
Lizzy schreef: Oeps. Ja, dan begrijp ik dat je je zorgen maakt... en die operatie is echt 100% noodzakelijk? Ja..., stomme vraag, anders zou je dat niet doen....tja 100% noodzakelijk,
sylvia schreef: specicare oorcleaner is de oorcleaner die ik altijd aanbeveelo![]()
sylvia schreef: specicare oorcleaner is de oorcleaner die ik altijd aanbeveelHeeft hier in een paar keer mijn honden verlost van vieze en pijnlijke oren![]()
danielle1980 schreef: oIk vind het de enige oorcleaner die echt iets doet, in iedergeval voor rassen die snel last hebben van de oren en honden met oorproblemen. Als je een oorcleaner gebruikt bij rassen of honden zonder oorproblemen (of met dichthangende of dicht behaarde oren) dan voldoet iedere andere cleaner.
kijk misschien word het nu nog wat dan.![]()
Lizzy schreef: Pffff nou Danielle, laten we hopen dat ze geen operatie nodig heeft... Duimen maar. Ik heb wel het idee dat je je bij deze dierenarts heel goed voelt he. Dat is al sowieso heel positief!ja minx vind haar helemaal geweldig.