Ik heb eendagkuikens gevonden en ze hebben vanochtend ieder onmiddellijk onder luid gegrom

Mijn kleintjes worden groot

Oh in de dierenwinkel konden ze aan pinkies komen, dat zijn babymuisjes. Is dat wat voor de katten? Heeft iemand dat al gegeven?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
An schreef: Gewone muizen kon ook maar dat is 1.50 euro per stuk dat vind ik wel errug duur :sja dan zou ik twee levende kopen een man en een vrouw en voor je het weet vreten die katten zich het schompes aan de muizen.....alleen ik denk niet dat ze op commando dood gaan
An schreef: Ze zijn al dood hoornee ik bedoel als je ze zelf gaat kweken![]()
sylvia schreef: nee ik bedoel als je ze zelf gaat kwekenHahaha nee daar begin ik niet aan![]()
An schreef: Hahaha nee daar begin ik niet aanDan steekt mijn familie me echt weg in een inrichting denk ik
![]()
An schreef: Gisteren zag ik kwartelbilletjes liggen in de supermarkt. Een doosje meegenomen en een kwartier later haaden ze elk 6 billetje op hahaha. Voor de eerste keer met bot en al! Normaal laten ze het van vleugeltjes enzo liggen het bot maar dat is dus helemaal aan het goed komenKwartelbilletjes ???
Ik heb eendagkuikens gevonden en ze hebben vanochtend ieder onmiddellijk onder luid gegromeentje opgepeuzeld! Dus dat is iig alweer een succes!
Mijn kleintjes worden groot![]()
![]()
Oh in de dierenwinkel konden ze aan pinkies komen, dat zijn babymuisjes. Is dat wat voor de katten? Heeft iemand dat al gegeven?