Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Annemarie Rijnveld
Mooi dat ze het zo lekker vinden, hier eten ze het ook graag, maar dan wel alles gemalen!
Als ik nu eindelijk eens die grotere gatenschijf binnenkrijg, ga ik het met grotere stukjes proberen en dan langzaam aan opvoeren tot poesies bereid zullen zijn botten te kraken
Door EliScooby
Moet je dat berekenen ja? Ik doe een 6 ons voor met z'n 5-en. De een eet meer, de ander minder. Alleen orgaan eten ze zelden. Heb er 1 die het niet blieft en als ik het neerzet voor ze, eet die gewoon niet. En weet niet wat ik dan voor andere oplossing moet nemen zodat die wel de pitamientjes binnenkrijgt.
Door Limpy
Malen en door iets lekkers doen?
Als ik ze niertjes los geef laten er 2 het ook liggen dus krijgen ze meestal een prakje van hart,lever,nier met gemalen bot en bv beetje visblik zodat ik zeker weet dat ze alles eten.
Door EliScooby
Limpy schreef: Malen en door iets lekkers doen?
Als ik ze niertjes los geef laten er 2 het ook liggen dus krijgen ze meestal een prakje van hart,lever,nier met gemalen bot en bv beetje visblik zodat ik zeker weet dat ze alles eten.
Ja, dat is dus het lastige, het maakt niet uit of er iets anders bij zit. Orgaan is yuk en als ik het ruik, hoef ik het niet, is de instelling.
Door Limpy
Van welk dier geef je dan? Als het lam is kan ik me er iets bij voorstellen, dat hoef ik er hier ook niet meer dan 20% door mn mix te doen terwijl organen van kip, eend, konijn en paard er wel goed ingaan......
Door Annemarie Rijnveld
en als je er nu eens lekkere warme bouillon (niet Maggie, maar zelf gemaakt) over heen doet? Van kip of rund?
Bij mij werkt het.
Door Too
Heb je al s biologische levertjes geprobeerd?
Dat is hier een heel groot succes, dan vinden ze zelfs een hapje runderlever om te grommelen...

Bij weigerachtige honden wil t nog wel s helpen om t even iets te schroeien in een hete pan [voor mijn part doe je t eerst met een klontje roomboter in de pan :biggrin2:] en t dan steeds wat rauwer te geven
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door