Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Hij is nog wat rustiger en heeft nog wat moeite met springen, maar het valt tot nu toe eigenlijk best mee.
Ik zei bij de Da ook dat het meer opviel met dat korte vachtje, maar hij had het over de knikkers zelf die eruit zijn. Dat waren zeer volwassen balletjes voor zijn leeftijd.
Hij heeft inderdaad alleen last van de narcose. Hij heeft wel meteen gegeten toen hij thuis kwam en dat is er ook goed ingebleven. Hij is dus gelukkig niet misselijk ofzo. Als hij morgen de dag ook goed doorkomt dan zal ik weer rustig ademhalen, bij Jip begonnen de complicaties pas de tweede dag.
Oh een vertraagde reactie, die zijn altijd eng. (Ik heb een keer een anafylactische shock gehad, maar die was ook vertraagd, dat was dus midden in de nacht, zonder dat iemand het zag. Gelukkig las ik een spannend boek.)

Maar de kans dat Wasabi ook allergisch is voor peniciline, of iets anders wat vandaag gebruikt is, is gelukkig echt extreem klein.
Hij heeft vannacht lekker geslapen, Fleur heeft gisteren de hele tijd gemeen tegen hem gedaan, maar vannacht is ze toch bij hem gaan liggen. Zelfs Jip die tegenwoordig niet meer bij ons wil slapen heeft bij Wasabi op bed gelegen. Vanmorgen was hij heel vrolijk en heeft ook heel goed gegeten. Ik denk dat ik nu weer rustig adem kan halen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door