Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door koekje
eelke schreef: Caroba toch maar voor 25 euro? Oh, ik zie dat 10 kilo kuikens 10,49 kosten...als je eens samen wat wilt bestellen om aan 25 euro te komen, is dat goed hoor. Heb momenteel bv geen vis meer, dus vind het prima om dat eens voor een paar euro te bestellen, om het aan te vullen voor je.

Die man zijn bedrijf zit in Hoogerheijde inderdaad, ben er afgelopen weekend geweest. Hij is dat allemaal aan het uitbreiden, zoals hij vertelde.
Meneer Koekje kan toch wel een groter vriezertje kwijt in zijn huis?
Konijn is ook te bestellen via die hoogerheijde man. En als Joep zijn eliminatie dieet goed gaat, en hij kan een andere botsoort verdragen (weet ik over een week of 5 a 6) kun je ook konijn van mij overnemen. Misschien ook wel eerder, als ik besluit om in mei ook weer mee te bestellen bij Orinake, maar daar moet ik nog even over nadenken en uitrekenen.
Ik zit ergens in april weer in Berrege, maar weet niet precies wanneer en dan ook niet voor hoelang. En misschien gebeurt de verhuis zelf wel in april, nog geen idee. Ik ga iig niet binnen nu en de komende weken bestellen, want dat is nog niet nodig en heb nog wel wat aan voorraad. Met de eendennekken die eraan komen, kunnen ze voorlopig ook weer even eend eten.
Meneer koekje heeft idd wel plek voor een vriezertje erbij, alleen is dat niet nodig als ik helemaal over ben natuurlijk. Ik heb een aparte kattenvriezer en daar past voor zeker 3 maanden aan kattenvoer in. Die vriezer staat in A'dam en wil ik zo leeg mogelijk hebben om te verhuizen. En ik mag ook vaak dingen bij mn moeder leggen. Het ligt dan wel tussen haar eigen voer, dus ik wil zo min mogelijk elders hoeven te stallen.
Ot en Sien eten gewoon veel kuikens, helemaal nu de ratjes op zijn en de muizen bijna ook. Ik verbruik een kilo per 2 weken, dus dan schiet het best op (voor mijn doen).
Dankje voor je aanbod om met me mee te bestellen. Ik denk niet dat het nodig zal zijn, maar je weet maar nooit.
Ik denk ook niet dat ik konijn nodig zal hebben om over te nemen, degomeat heeft konijnenvoorpootjes en die zijn heel geschikt voor Sien. Meneer vindt het niet vervelend om in de buurt te rijden om wat dingetjes te halen, dus hij kan daar naartoe.

@Miruske:
E'hoven is een flink stuk van BoZ vandaan. Je mag best meebestellen tegen de tijd dat ik mogelijk een bestelling ga doen, maar ik kan niets opslaan en kom het ook niet brengen. Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus kan je ook niet een stuk tegemoet komen rijden.
Door Esthertjuh
Miruske, ik bestel mijn kuikens ook bij Caroba. Dus je kunt denk ik beter met mij samen bestellen dan met Koekje ;)
Ik kan voorlopig nog wel even vooruit maar zal je laten weten als ik daar weer iets bestel.
Door Suzanne
Kijken jullie nog even naar het topic 12 mei SW in Neerpelt (hoekje verzamel en vervoer)?

Als ik wat voor iemand mee kan nemen hoor ik dat graag; ik rijd voor mezelf naar Eindhoven en kom dan uiteraard terug naar Kaatsheuvel ;-)
Daar moet het wel worden opgehaald dezelfde dag. Koel leggen kan ik nog net wel (afhankelijk van het weer) maar niet voor langer dan een paar uur. Ik kan het niet in mijn vriezer kwijt.

Mijn bestelling komt in de loop van het weekend.

Suzanne
Door miruske
Esthertjuh schreef: Miruske, ik bestel mijn kuikens ook bij Caroba. Dus je kunt denk ik beter met mij samen bestellen dan met Koekje ;)
Ik kan voorlopig nog wel even vooruit maar zal je laten weten als ik daar weer iets bestel.
prima het gaat me niet alleen om kuikens hoor ( die vind Jamie nog een beetje eng) maar ook andere dingen bestel ik liever met kleinere porties dus als je besteld hoor ik het wel.
Door koekje
Ik heb net contact gehad met Henk van Richard/Degomeat.
Wist ik veel dat pasen al dit weekend is, ipv volgende week. Dus moest ik even met spoed een bestelling doen tussen de bedrijven door. Maar dat kon allemaal en het kan ook dat we het morgenavond ergens ophalen.
Daar was ik al erg blij mee, maar helemaal prettig is dat ik ook een pond muizen kan nemen ipv een hele kilo. Ik denk dat het in de toekomst ook wel mogelijk is dat ik via hem kleine ratjes (had hij niet op voorraad, maar kon hij wel bestellen) en een hele doos kuikens kan afnemen.
Door eelke
koekje schreef: Ik heb net contact gehad met Henk van Richard/Degomeat.
Wist ik veel dat pasen al dit weekend is, ipv volgende week. Dus moest ik even met spoed een bestelling doen tussen de bedrijven door. Maar dat kon allemaal en het kan ook dat we het morgenavond ergens ophalen.
Daar was ik al erg blij mee, maar helemaal prettig is dat ik ook een pond muizen kan nemen ipv een hele kilo. Ik denk dat het in de toekomst ook wel mogelijk is dat ik via hem kleine ratjes (had hij niet op voorraad, maar kon hij wel bestellen) en een hele doos kuikens kan afnemen.
Hij is erg meedenkend inderdaad, ben er blij mee, zo iemand in de buurt. Ik ga volgende week weer even, de konijnenoren zijn op. En even hertenvlees bijhalen.
Door job
vriezers hebben altijd eglijk!
Geen probleem hoor, maar ik hoor regelmatig dat mensen het topic te laat ontdekken
dus denk meld het maar dat er nog een week besteld kan worden.  ;D
Door Suzanne
job schreef: vriezers hebben altijd eglijk!
Geen probleem hoor, maar ik hoor regelmatig dat mensen het topic te laat ontdekken
dus denk meld het maar dat er nog een week besteld kan worden. ;D
Meid, dat je gelijk hebt!!! ;-)

Ik ben inmiddels geabonneerd op alles wat er in vraag en aanbod gebeurt ;-) dus mij ontgaat in de basis niets meer.

Suzanne
Door Djoyce
Djoyce uit Huijbergen (gehucht tussen Bergen op Zoom en Roosendaal) valt onder de gemeente Woensdrecht.
Zo goed als nieuw hier en ik ben het allemaal nog een beetje aan het uitvogelen, geef nu grotendeels kvv maar wil over gaan op volledig barf, mijn dame vind dat duidelijk lekkerder ;)
Ik kan alleen niet zulke hele grote hoeveelheden kwijt in mijn 5 laden vriezertje. :-[
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door