Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door EliScooby
Ik heb nog 35kg parelhoen, 70kg bio of scharrel (weet ik niet zeker) kipkarkas en 30 kg wilde hertenribben bij leveranciers liggen. Iemand nog interesse?
Door Bertine
Mien: waar woon je precies? wanneer wil je het uierlijk kwijt? en wat kost het? Weet nog niet wat ik precies wil hebben. Over een paar weken ga ik pas bestelling maken. Maar kan ik het in mijn achterhoofd houden.
Door job
oei ik wil heeeeeel graag hertenribben, wat moet dat kosten
en kan je het meenemen als je de bestelling van Nadia op gaat halen?
Door EliScooby
Bertine schreef: Mien: waar woon je precies? wanneer wil je het uierlijk kwijt? en wat kost het? Weet nog niet wat ik precies wil hebben. Over een paar weken ga ik pas bestelling maken. Maar kan ik het in mijn achterhoofd houden.
Deventer, maar werk in Apeldoorn. Het ligt nu nog gezellig in de vriezer, zal er dinsdag nog eens achteraan bellen of ik het op kan halen. Denk wel dat ik het hier id vriezer krijg. Dan is hij er vanaf. Volgens mij 1,50 of 1,75. Daar wil ik vanaf zijn.
Door signmodel
Mien 5-tal schreef: Ik heb nog 35kg parelhoen, 70kg bio of scharrel (weet ik niet zeker) kipkarkas en 30 kg wilde hertenribben bij leveranciers liggen. Iemand nog interesse?
ik ga even vervoer regelen maar wil heel graag wat hoentjes hebben mag ik in wat reserveren? hoeveel wil je kwijt?
Door EliScooby
Geen idee hoe jong de hertjes zijn. Volwassen lijkt mij en afgeschoten door jagers. Hoentjes zijn kaal.

Ik ga vd week alles ophalen en dan maak ik (bevroren) een foto.
Door EliScooby
signmodel schreef: ik ga even vervoer regelen maar wil heel graag wat hoentjes hebben mag ik in wat reserveren? hoeveel wil je kwijt?
Kilo of 20 hoentjes mag wel weg denk ik. Had nog een paar kilo ovb staan, maar dat wordt ff nader bekeken :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door