Moderator: Charlie Angel
orinake schreef: UppieAls iemand met mij mee wil doen wel, ik zou niet weten wat ik met 10kg per soort moet doen helaas
is er interesse voor konijntjes tegen de 27ste?
karkas 1.5€/kg verpakt per 10kg
Koppen 1.0€/kg verpakt per 10kg
Hart/long 1.5€/kg verpakt per 10kg
Lever 3.00€/kg verpakt op schaal per kilo, 8x1kg per doos
Nieren 2.50€/kg verpakt op schaal per kilo, 8x1kg per doos
Hele konijnen in vacht 3.5€/kg per stuk te bestellen, 1 konijn = +/- 2.5kg
Hele konijnen zonder vacht 4.5€/kg per stuk te bestellen, 1 konijn = +/- 1.7kg <---- vaak meer, die van de vorige levering wogen 2kg
gorna schreef: Hallo ik wil mij ook aanmelden.Je bent erbij gezet
Woon in Kattendijke vlakbij Goes.
Mijn diepvries is met 4 Barzois altijd snel leeg![]()
martine-tom schreef: Als iemand met mij mee wil doen wel, ik zou niet weten wat ik met 10kg per soort moet doen helaasMijn vriezers zijn nog vol genoeg![]()
martine-tom schreef: Als iemand met mij mee wil doen wel, ik zou niet weten wat ik met 10kg per soort moet doen helaasIk heb misschien wel interesse en helemaal in de konijnen in vacht.![]()
martine-tom schreef: Als iemand met mij mee wil doen wel, ik zou niet weten wat ik met 10kg per soort moet doen helaasHoeveel zou je dan willen?![]()
eelke schreef: Hoeveel zou je dan willen?1 of 2 kilo per stuk, minus de hele nijnen, Tom lust geen nijn en van Doki weet ik het niet
eelke schreef: Ik wil wel wat delen hoor, heb van alles watOhja...wat heb je daarvan?Maar dan moeten we wel de km's overbruggen
Wil je ook nog wat kilo's eend?
martine-tom schreef: Ohja...wat heb je daarvan?Ik rijd vrijdag naar VSE, nekken en hele grote rugstukken