Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
hoi Ingrid,

ik ben nog aan het uitzoeken of Junto en Buddy gevoelig zijn voor Kip of voor groenten. Dus ik bestel nog even niet mee. Heel misschien pens, als ik weet welke het is. is er een minimuum bestelbedrag en ga je het zelf rondbrengen of lever je het ergens af? Is eerste keer voor mij, dus ff aftasten hoe en wat.

groet Bertine
Door Sandhi
Hallo
Ik ben Nelly en woon samen met mijn hond Sandhi, een heidewachtel teefje van 10 jaar, ook in Gelderland: Lent.
Ik voer sinds kort vers.
Laatst gewijzigd door Sandhi op di 03 apr 2012, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anthraciet
Bertine schreef: hoi Ingrid,

ik ben nog aan het uitzoeken of Junto en Buddy gevoelig zijn voor Kip of voor groenten. Dus ik bestel nog even niet mee. Heel misschien pens, als ik weet welke het is. is er een minimuum bestelbedrag en ga je het zelf rondbrengen of lever je het ergens af? Is eerste keer voor mij, dus ff aftasten hoe en wat.

groet Bertine
Ik heb nog geen antwoord van ze gehad, hopelijk krijg ik dat morgen. Dan zal ik het hier meteen even posten.
Maar voor nu ga ik er van uit dat het Runderpens zal zijn...

Ik moet voor mezelf toch wat bestellen, dus een minimum hebben we daardoor niet (meer) :biggrin2:
Wat betreft het rondbrengen hangt dat af van wie er mee wil bestellen. Als er meerdere mensen zijn is een redelijk centraal punt vaak het handigst.

Aalten is vanaf mijn woonplaats ongeveer een half uur rijden en het ligt redelijk op mijn terugweg naar huis, dus dat zou geen probleem zijn ;)

groetjes,

Ingrid
Door Anthraciet
Ik zou graag vandaag willen horen of er mensen mee willen bestellen zodat ik het door kan geven aan de leverancier.
Als alles meezit ga ik het dan volgende week donderdag halen. 8)
Door BlissSpirit
Anthraciet schreef: Ik zou graag vandaag willen horen of er mensen mee willen bestellen zodat ik het door kan geven aan de leverancier.
Als alles meezit ga ik het dan volgende week donderdag halen. 8)
Lief aanbod, Ingrid :-*
Maar heb even niets nodig. Krijg het alweer benauwd als ik eraan denk wat er deze en volgende maand nog bij komt.
Dat wordt weer diepvrieszitten.
Maar ja, dan komen we de zomer ook wel weer door ;D

Groetjes Ineke
Door marcoenjacqueline
Hai Ingrid,

Als het runderpens is dan gaat het voor mij over, Enzo is allergisch voor rund. En van de rest heb ik nog voldoende in de vriezer of in bestelling staan.
Maar bedankt voor je aanbod!

Groet Jacqueline
Door Anthraciet
Het ziet er naar uit dat ik volgende week dus alleen voor mezelf ga rijden :biggrin2:

Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat ik het niet in mijn ukke-autotje krijg ;D
Door Lobbes2009
Anthraciet schreef: Het ziet er naar uit dat ik volgende week dus alleen voor mezelf ga rijden :biggrin2:

Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat ik het niet in mijn ukke-autotje krijg ;D
Neeeeee sorry iets aan de late kant, maar als je voor mij wat kip wilt meenemen graag.
Ik stuur je ook nog ff een BP ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door