Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
Xerox schreef: Dat ben ik ;D

oh oke. nou dat had ik ook al gevraagd. maar goed ik heb afgezegd. toch nog bedankt voor je aanbod.
ik kom er wel steeds meer in wie waar woont en hoe ver dat van mijn huisje is, gaat steeds beter en komt dus helemaal in orde.
Door Xerox
Is er iemand die heeft meebesteld bij orinake en het lijntje van Kim_S voor 6 april en heel toevallig 10 kg karkas kwijt moet? Ik heb 10 kg hart-long besteld, maar was gisteravond aan het portioneren en toen kwam ik erachter dat het wel heel hard gaat met mijn bot  :-X Anders ga ik kijken of de bestelling nog omgezet kan worden, maar Tamara heeft er al zo veel werk aan, dus ik dacht: misschien kan ik nog iemand blij maken door 10 kg karkas over te nemen (wegens gebrek aan vriezerruimte ofzo?)
Door wijkje
Xerox schreef: Is er iemand die heeft meebesteld bij orinake en het lijntje van Kim_S voor 6 april en heel toevallig 10 kg karkas kwijt moet? Ik heb 10 kg hart-long besteld, maar was gisteravond aan het portioneren en toen kwam ik erachter dat het wel heel hard gaat met mijn bot :-X Anders ga ik kijken of de bestelling nog omgezet kan worden, maar Tamara heeft er al zo veel werk aan, dus ik dacht: misschien kan ik nog iemand blij maken door 10 kg karkas over te nemen (wegens gebrek aan vriezerruimte ofzo?)
Ik heb nog wel wat konijnenschouders/ruggen die ik wel kan missen. Moet dan even mijn vriezer overhoop halen :biggrin2:

Ik heb even zitten wroeten : ik heb 4 kg konijnenschouder en 2 kilo konijnenrug. En als je heel erg in nood zit heb ik nog wel paar kg ruggen extra. Ze komen hier niets tekort :biggrin2:
Laatst gewijzigd door wijkje op zo 25 mar 2012, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Freggel
Xerox, je mag anders die van mij wel overnemen. Mijn 10 kg karkas is een ik-sla-alvast-in-voor-de-zomer-actie  :biggrin2: Dus ik kan ze wel missen, jij kan ze beter gebruiken.
Door Xerox
Wijkje en Freggel: Tamara kon mijn bestelling eenvoudig nog omzetten, gelukkig. Ik ga mijn vriezer even overhoop halen en alles opnieuw berekenen. Mocht ik nou toch heel veel tekort komen tot mijn volgende levering konijn, mag ik (een van) jullie dan nog benaderen voor 6 april?

Toevoeging: Ik heb even gekeken en ik ga precies uitkomen nu!  :)
Laatst gewijzigd door Xerox op ma 26 mar 2012, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Hallo!! hier nog een Gelderlander!!

Ik kom uit Aalten.

Kan ik ergens lezen hoe dat werkt met die meebestellingen en lijntjes etc??

Begrijp het nog niet helemaal.

Ik voer nog regelmatig KVV maar wil meer gan Barfen, daarom kijk ik even rond hoe ik dat het beste kan aanpakken ivm beperkte vriesruimte.
Door Anthraciet
Ik hoop volgende week een en ander te kunnen ophalen aan poelierswerk en kan evt. ook wat meenemen. Helaas kan ik nog niet zeggen of ik met mijn (kleine) autotje moet of dat ik de grote bak van mijn man mee kan nemen, dus de hoeveelheden die ik mee kan nemen zijn even onder voorbehoud.

Ik vind niet alles van ze even betaalbaar, maar ik gooi het hier gewoon neer zodat iedereen kan zien wat hij kan leveren en voor hoeveel:
Gemalen eendennek, 1kg € 3,00
Hele eendennek, 1kg € 2,00
Kuikennek, 1kg € 1,00
Kippenhartjes, 1kg € 3,90
Kippenmaagjes, 1kg € 3,90
Gemalen kip, 500g € 0,75
Gemalen pens, 500g € 1,00
Hele pens, 1kg € 2,00
Goed bevleesde kipkarkassen, 1kg € 0,45

Mijn ervaring is dat de kipkarkassen in (door mij aangeleverde) vuilniszakken gedaan worden, dus we zullen het bij aflevering ter plekke moeten wegen en in andere zakken doen.

Ik heb ze daarnet via de mail gevraagd of alles onbeperkt leverbaar is en welke dag hen het beste uitkomt, maar ik hoop zelf dat het dinsdag of donderdag gaat worden.

Laat maar (zsm) horen of er interesse is!
Door danifa
Hoi
ik woon in apeldoorn,
ik voer voor een groot deel nog kvv maar ga steeds meer over op barf,
ik hoop binnenkort ook mee te bestellen.

groetjes,
Daniëlle
Door EliScooby
danifa schreef: Hoi
ik woon in apeldoorn,
ik voer voor een groot deel nog kvv maar ga steeds meer over op barf,
ik hoop binnenkort ook mee te bestellen.

groetjes,
Daniëlle
Gezellig, welkom op het forum. Wat voor harige beesten heb je?
Door danifa
Mien 5-tal schreef: Gezellig, welkom op het forum. Wat voor harige beesten heb je?
3 honden. 1 van 8,5 jaar, 1 van bijna 11 maanden, en 1 van 3 maanden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door