Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Sapjev schreef: Paula 1976 ik wil best een kratje met je delen. Ik wil graag 1 kratje, maar daar kan best nog een halve bij. Ik woon ook in Emmen dus dat is op zich wel makkelijk. Als BaiCheDol dat nog kan/wil meenemen?
BaiChèDol schreef: @sapjev en Paula; ik kan jullie kratje ook meenemen hoor. Ze komen vanaf Meppel of Staphorst, Daantje neemt ze mee vanaf Alphen en ik vanaf Daantje.
Oei!!! Nooit meer aan dit topic gedacht!!! Dus ik heb geen idee of ik nu nog van/met iemand een paar kg kan overnemen/delen. 5 kg is genoeg hoor!! Gelukkig hebben we nu bladwijzer en maak ik meteen ff van dit topic een bladwijzer!!!
Door stephaniexs
Hier Emmen, heb een Flatcoated Retriever reu Tysen van bijna 9.

Ga beginnen aan een eliminatiedieet hert dus als ik met iemand mee kan bestellen heel graag!
Door stephaniexs
Hallo Allemaal,

Ik wil gaan bestellen bij degomeat.nl en vroeg me af of er mensen samen met mij willen bestellen?
Mijn hond moet op een eliminatiedieet en heb gekozen voor haas en daar kan ik van alles bestellen en wil het eerst proberen dus ga niet gelijk voor 100euro bestellen.
Wie vind het interessant om daar een keer te bestellen?
Ik woon zelf in Emmen en ben niet in bezit van een auto maar wel van een grote vriezer  ;)

De verzendkosten tot 60 euro zijn 10 euro
Tussen de 60 en 100, 5 euro
boven de 100 gratis
Door Marielle1988
stephaniexs schreef: Hallo Allemaal,

Ik wil gaan bestellen bij degomeat.nl en vroeg me af of er mensen samen met mij willen bestellen?
Mijn hond moet op een eliminatiedieet en heb gekozen voor haas en daar kan ik van alles bestellen en wil het eerst proberen dus ga niet gelijk voor 100euro bestellen.
Wie vind het interessant om daar een keer te bestellen?
Ik woon zelf in Emmen en ben niet in bezit van een auto maar wel van een grote vriezer ;)

De verzendkosten tot 60 euro zijn 10 euro
Tussen de 60 en 100, 5 euro
boven de 100 gratis
Ik denk dat ik wel mee wil bestellen ;) Alleen jammer dat ze geen grootverpakkingen hebben, met 2 grote eters gaat het hard hier :P Zal morgen even goed kijken naar wat ik wil hebben, zal rond de 30-40 euro zijn. Ik stuur je dan daar wel even een PBtje over ;)
Door chery
He interessant, ik zie ook dat ze mixen zonder orgaan  hebben, dat is heel moeilijk te krijgen voor mijn hond ie op leverdieet staat. Wanneer was ongeveer de planning om te bestellen, omdat ik 13 april op vakantie ga.
Door stephaniexs
Helemaal goed Marielle, waar woon je?

Chery, we kunnen dit weekend een bestelling plaatsen, als we met z'n drieën op 100 euro zitten hebben we geen verzendkosten!

Laat beide maar een weten of dat lukt!
Door chery
OKE! Ik heb ze nog even een mailtje gestuurd die ik nog even wil afwachten.
DE PRIJZEN OP DE SITE ZIJN WEL EX.BTW!!!
Laatst gewijzigd door chery op do 29 mar 2012, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marielle1988
chery schreef: OKE! Ik heb ze nog even een mailtje gestuurd die ik nog even wil afwachten.
DE PRIJZEN OP DE SITE ZIJN WEL EX.BTW!!!
Nee hoor, kijk maar:
Algemene voorwaarden

Alles op de site is inclusief BTW.!!!!!!

Alleen het totaalbedrag excl. BTW moet boven de 100,- anders worden er vervoerskosten in rekening gebracht.

Ik woon in de Kiel, klein dorpje op ongeveer 20 minuten rijden van Emmen. Ik ga even kijken wat ik precies wil hebben en dan stuur ik je een PBtje ;)
Door stephaniexs
Ik heb even een mailtje naar Degomeat hoe we een gezamenlijke bestelling het beste kunnen doen.
Neem aan dat er 1 afleveradres moet zijn, waar is dan het handigst? Ik heb geen auto maar zou eventueel wat kunnen regelen!
Marielle heb je berichtje gehad!
Chery waar woon jij in Drenthe?
Door stephaniexs
Heb al een mailtje terug, we kunnen apart onze bestelling doen en aangeven dat het een groepsbestelling is.
Het wordt dan apart ingepakt en op 1 adres afgeleverd.
Dus als we alle 3 minimaal 34 euro bestellen en deze gelijk plaatsen en hetzelfde afleveradres aangeven komt het goed!
Ik vind het prima als er bij mij afgeleverd wordt. Heb een grote vriezer zodat het wel gelijk weer ingevroren wordt en werk volgende week maar 1 ochtend.
Ik hoor wel van jullie!
Door Angelique
@ Stepahniexs.

Wil je een groepsbestelling organiseren, open hiervoor dan een apart topic. De "Verzameltopics" zijn enkel bedoeld om in kaart te brengen wie waar woont. Is een bestelronde voorbij dan wordt zo'n topic opgeruimd zodat deze categorie overzichtelijk blijft. Je kan natuurlijk wel een nieuw topic openen en dat hier even melden, maar ik zou niet de hele bestelronde in dit topic doen, zeker omdat je met een apart topic ook meer mensen bereikt, omdat niet iedereen dit topic bijhoudt.
Door chery
stephaniexs schreef: Ik heb even een mailtje naar Degomeat hoe we een gezamenlijke bestelling het beste kunnen doen.
Neem aan dat er 1 afleveradres moet zijn, waar is dan het handigst? Ik heb geen auto maar zou eventueel wat kunnen regelen!
Marielle heb je berichtje gehad!
Chery waar woon jij in Drenthe?
Sorry, heel druk gehad het week-end! Ik woon in assen. Maar sla toch even over, ook omdat ik hier met 1 zit die een leverdieet volgt.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door