Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door miik
Alles bij elkaar toch nog wel heel spannend !
Ik begrijp dat ze nu weer thuis is ? Houd haar maar lekker warm ! Dat kan ze wel gebruiken !
En heel veel sterkte met de verzorging van je patientje !
Door Nathascha
Ze heeft zelf een plek in de zon opgezocht. De knappe meid! Lekker onder een fleece deken. Ik slaap vannacht op de bank. Ga haar niet alleen laten nu.
Door Nathascha
Het gaat goed met Likozi.
Heb net om het voorste stuk van haar borstkas nog wel weer een wonddrukverband erbij aangelegt. Dat van de DA was naar achtere geschoven. En ze drupte nu wat bloed. Hopelijk komen we de nacht goed door. ( had de DA even gebelt, die raadde dit aan)

Ze is heel tierig. Vind het knap van haar. Weet nog goed mn keizersnee... ::) eh ik liep na 24 uur nog liever niet. Likozi gaat gewoon mee uit. Heeft na een paar keer drinken, wat er goed in blijft, nu ook een paar happen gemalen pens op. incl. de arnica pillen en multi vit.

Ik ga nog een lekkere sterke thee drinken. En op het opklapbed ( ja toch geen bank  ;) dit ligt beter) en hopen dat ik een beetje kan slapen. Ben ik wel aan toe eerlijk gezegt.
Door Nathascha
Likozi is goed door de nacht gekomen. De bloeding vooraan de wond is door het drukverband ook gestopt. En ziet er nu rustig uit. Ook geen zwelling.
Ze is erg levendig. Vind het heel gezellig dat de andere honden weer in de kamer zijn. En eet als een bootwerker. Bied haar telkens kleine porties aan.

Vanmorgen een portie met metacam en AB in haar voer. Net heeft ze eginea druppels in haar wang gekregen. Dus ik ga zo een portie voer met multivit. en Arnica maken voor haar.

Om 13.20 voor controle naar de DA. Dan ga ik ook even vragen wanneer de uitslag bekent gaat zijn.

Tot nu toe vind ik dat likozi het wonderwel doet. Heb bewondering voor haar dat ze zo sterk is!
Door Janie2
Klinkt goed, ik duim voor jullie dat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts naar genezing en een heel oude leeftijd gaat!
Succes straks bij de dierenarts!
Door Lizzy
Poeh hee. Jullie hebben wat moeten doorstaan zeg! Nou, hier draaien de duimen op volle toeren voor een gunstige uitslag! Knuffel voor je meis!
Door Nathascha
We zijn net bij de DA geweest.
Hij vond Likozi er supergoed uitzien. De wond ziet er mooi uit. Wel bont en blauw van het bloed wat er in is gelekt. Maar gelukkig geen zwellingen meer. Het drukverband heeft zijn werk goed gedaan!

Likozi heeft nu een  mooi tshirt aan. En ligt weer heerlijk languit te snurken op de bank!

De uitslag is over 2 weken bekent. Krijg daar nu ff een znuw inzinking van...tjeee wat moet ik daar lang op wachten zeg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door