Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Irish schreef: Super! Vind je het dan ook ok dat ik mijn honden er doe om te kijken of het een beetje past?Ja natuurlijk!!
Mevroi Kruim schreef: Ik heb een inmiddels alweer oude Doggyride Original, en voor Logi een duwset erbij gekocht. Ideaal! Tara en Kátur pasten er samen net in, Taartje kon met d'r koppie uit het dak op de uitkijkKan je voor de Doggyride Novel (Waar Daphne het over heeft) ook een wandel/duwset kopen?en de twee IJsjes passen er nu ook goed in. Ik gebruik 'm een paar keer per week om Kátur te vervoeren naar het bos of naar de wei, Logi mag dan naast de fiets als jonge heer.
Het is echt een degelijke kar met een kunststof bodem, ook goed bruikbaar voor de zaterdagse boodschappenlekker makkelijk parkeren
![]()
Irish schreef: Kan je voor de Doggyride Novel (Waar Daphne het over heeft) ook een wandel/duwset kopen?Dat zie je goed
Kan dat uberhaupt bij elke Doggyride of heb je echt wel aparte constructie voor fietskar of buggy? Buggy komt er een wieltje bij vooraan en achter een rek om tegen aan te duwen als ik het goed zie.