Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Bedankt, ik had hem ondertussen gevonden. Vind het wel raar dat de dierenarts in Zuid Holland, Rotterdam op de Walenburgerweg er tussen staat. Ik heb daar nooit 1 woord gehoord over rauw voeren. Iedereen gaat daar altijd met brokken voor allerlei problemen, de deur uit. Ze verkopen zelf alleen maar brik en blok, geen vers/diepvries voer. Of dat moet ondertussen veranderd zijn? Daarbij hebben ze bij mijn kat met een stukje bot tussen de kiezen verkeerd gediagnostiseerd........
Mijn Jip eet vers sinds hij bijna 2 jaar geleden hier kwam wonen, toen was hij 10 weken. Ook Wasabi is met vers grootgebracht. Hij is nu bijna 7 maanden en doet het geweldig goed. Altijd als ik met mijn katten bij de Da kom krijg ik complimenten over hoe schoon en gezond ze eruit zien en wat voor een geweldig gebit ze hebben. Hetzelfde geldt voor de hond Zoë. Ik vind wel wel belangrijk om voor een voeding te kiezen waar natuurlijk bot in zit en geen premix. Ik ben er echt van overtuigd dat voor katten geen betere voeding bestaat dan vers. Honden kunnen het misschien nog wel goed doen op brokken, maar voor katten vind ik het echt geen optie. Ik heb veel van mijn katten op jonge leeftijd verloren aan nierproblemen, ik ben ervan overtuigd dat als ze vers gegeten zouden hebben dat ze veel ouder geworden zouden zijn.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door