Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
samantha schreef: misschien ook interessant voor jullie

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 961.0.html

Ik wil hier als er genoeg bestellen voor naar nuth rijden, maar moet nog ff kijken wat er in de auto pas maar denk wel zo´n 200 kilo
Ik heb toevallig net in dat topic gereageerd :D
Ik denk dat die 200 kilo eerder te weinig ruimte als teveel zal zijn :biggrin2:

Als de prijzen goed zijn, denk ik dat ik zelf al een kilo of 40 wil gaan bestellen..... Ik wil ook kijken of ik zou kunnen rijden, dan zou er zeker een 400-500 kilo mee kunnen, maar ik kan het nu nog niet zeggen omdat het kan zijn dat mijn man moet werken en het is zijn auto :biggrin2:
Wat voor auto heb jij?
Door berenboot
ook ik heb me even gemeld in het topic van nuth. Mochten de prijzen leuk zijn, dan zou het best kunnen zijn dat ook ik een flinke bestelling zou willen doen.  :biggrin2: Het zou heel fijn zijn als het ditmaal met iemand mee mag liften daar we dat weekend ook al andere afspraken hebben staan. :)
Door Anthraciet
Is er iemand hier die meebesteld met het topic van Orinake van 6 april?

Ik heb er 16 kilo nier besteld, maar ben die dag niet in Arnhem om het op te pikken. Jolanda (Robbiekomvoor) kon nog niet zeggen of ze het voor me kon opslaan tot maandagmiddag en ik moet natuurlijk wel doorgeven of het wel of niet doorgaat....

Dus vandaar mijn vraag of iemand in de buurt van Arnhem/Rheden/Doetinchem 16 kilo nier voor me kan opslaan tot maandag na 6 uur zodat ik het na mijn werk kan ophalen?
Indien niet, denk ik dat ik het maar moet afzeggen, het is geen doen om voor 16 kilo naar Arnhem te rijden, dan worden het erg dure niertjes :-\
Door Xerox
Anthraciet schreef: Is er iemand hier die meebesteld met het topic van Orinake van 6 april?

Ik heb niet mee mee besteld (dom dom) maar die niertjes kunnen wel bij mij logeren hoor! Op maandagavond ben ik zelf alleen niet thuis, dus dan geven mijn ouders aan je af als je dat niet erg vindt :biggrin2: Dan moet ik ze waars wel even voor je ophalen of niet?

Edit; heb even gevraagd of ik nog kan meebestellen, dan zou het helemaal mooi uitkomen natuurlijk!
Laatst gewijzigd door Xerox op za 17 mar 2012, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door signmodel
ik doe wel mee maar heb ook een vervoers probleem.
heb 10kg karkas besteld. als xerox deze wilt, prima incl. een lift naar apeldoorn.
dan moet ik ergens wel binnenkort aan botjes komen.
Door Anthraciet
Xerox schreef: Ik heb niet mee mee besteld (dom dom) maar die niertjes kunnen wel bij mij logeren hoor! Op maandagavond ben ik zelf alleen niet thuis, dus dan geven mijn ouders aan je af als je dat niet erg vindt :biggrin2: Dan moet ik ze waars wel even voor je ophalen of niet?

Edit; heb even gevraagd of ik nog kan meebestellen, dan zou het helemaal mooi uitkomen natuurlijk!
Dat vind ik lief aangeboden, thnx! :-*
Jij woont in Arnhem geloof ik?

Als het niet lukt is het ook geen ramp hoor, dan zeg ik deze bestelling gewoon af. Ik heb gelukkig nog wel niertjes liggen. We kijken wel even wat mogelijk is en dan spreken we nader af.
En als het beter uit zou komen als ik het dinsdags pas ophaal is dat ook geen probleem hoor, maar dan moet het nog wel een dagje langer bij je kunnen blijven natuurlijk. :P
Door Xerox
signmodel, dat is lief aangeboden, maar ik wil ook best kijken of ik iets voor jou kan betekenen hoor! Aan 10 kg heb ik namelijk niet heel veel, dat is een druppel op de gloeiende plaat hier  :biggrin2: En waarschijnlijk kan ik alsnog op tijd bestellen bij Nadia dus dan komt het voor mij ook goed.

Anthraciet, Arnhem ja, Presikhaaf om precies te zijn.

Weten jullie waar het lijntje richting Arnhem stopt? Als het niet al te ver weg is, kan ik jullie bestellingen wel ophalen en in mijn vriezer bewaren tot jullie het kunnen komen ophalen  :)
Door samantha
Anthraciet schreef: Ik heb toevallig net in dat topic gereageerd :D
Ik denk dat die 200 kilo eerder te weinig ruimte als teveel zal zijn :biggrin2:

Als de prijzen goed zijn, denk ik dat ik zelf al een kilo of 40 wil gaan bestellen..... Ik wil ook kijken of ik zou kunnen rijden, dan zou er zeker een 400-500 kilo mee kunnen, maar ik kan het nu nog niet zeggen omdat het kan zijn dat mijn man moet werken en het is zijn auto :biggrin2:
Wat voor auto heb jij?
sorry voor mijn late reactie. als het echt zoveel wordt wil ik anders ook wel een bus gaan huren. Moet dan alleen ff kijken of het dan niet te duur wordt natuurlijk. ga ik morgen ff achteraan bellen.

groetjes Samantha
Door job
Ashley heeft ook al een lijntje naar Beuningen aangeboden,
wellicht dat daar de mensen in de buurt van Nijmegen gebruik van kunnen maken?
Bus huren wordt al snel veel vervoerskosten lijkt me.
Door Anthraciet
Xerox schreef: signmodel, dat is lief aangeboden, maar ik wil ook best kijken of ik iets voor jou kan betekenen hoor! Aan 10 kg heb ik namelijk niet heel veel, dat is een druppel op de gloeiende plaat hier :biggrin2: En waarschijnlijk kan ik alsnog op tijd bestellen bij Nadia dus dan komt het voor mij ook goed.

Anthraciet, Arnhem ja, Presikhaaf om precies te zijn.

Weten jullie waar het lijntje richting Arnhem stopt? Als het niet al te ver weg is, kan ik jullie bestellingen wel ophalen en in mijn vriezer bewaren tot jullie het kunnen komen ophalen :)
Ik heb nog niet gezien/gelezen waar ze wilde stoppen, ze heeft het alleen over 'arnhem', maar ik vermoed dat het dan ergens langs de snelweg zal zijn, op een carpoolplaats ofzo... misschien even een pb naar haar sturen?

Ik zou het superlief vinden als je het voor me zou kunnen opslaan tot maandags na mijn werk, maar weet je zeker dat je genoeg ruimte hebt? Dat van mij zou dus 2 van die dozen zijn....
Door *Monique
Anthraciet schreef: Ik heb nog niet gezien/gelezen waar ze wilde stoppen, ze heeft het alleen over 'arnhem', maar ik vermoed dat het dan ergens langs de snelweg zal zijn, op een carpoolplaats ofzo... misschien even een pb naar haar sturen?

Ik zou het superlief vinden als je het voor me zou kunnen opslaan tot maandags na mijn werk, maar weet je zeker dat je genoeg ruimte hebt? Dat van mij zou dus 2 van die dozen zijn....
Als dit om het lijntje konijn e.d in mei gaat van Nadia, dan wil ik ook wel in Arnhem rijden
Door Anthraciet
*Monique schreef: Als dit om het lijntje konijn e.d in mei gaat van Nadia, dan wil ik ook wel in Arnhem rijden
Nee, dit gaat om het konijn van Orinake van 6 april ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door