Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
Mijn zakken hadden/hebben geen tot weinig gruis en de ene zak was/is houdbaar tot eind aug en de ander tot midden sept.
Ze krijgen het hier als beloning en ze vinden het heerlijk. Beter dan K9 in mijn geval.
Door saskia37
Oh intressant de k9 naturel is hier bijna op en vind het wel fijn om iets achter de hand te hebben voor het geval ik vlees uit de vriezer vergeten ben te halen.
Alleen je moet per paypal betalen en dat heb ik niet :-\
Door Cindy de Wolf
[quote="saskia37"]
Oh intressant de k9 naturel is hier bijna op en vind het wel fijn om iets achter de hand te hebben voor het geval ik vlees uit de vriezer vergeten ben te halen.
Alleen je moet per paypal betalen en dat heb ik niet :-\
[/quote]

Je kan het ook rechtstreeks bij hem in de winkel kopen http://www.petbit.de/product_info.php/i ... orten.html dan kan je wel kiezen voor vooruitbetalen per bank.
En een paypal rekening is zo geopend en deze kan je tegenwoordig ook aan je bankrekening hangen, een credit card is dus niet noodzakelijk meer bij paypal.
Door Cindy de Wolf
[quote="Manon"]
Cindy,
Jij weet vast wel of dit ook goed is om op vakantie te geven???
Ik heb er nog nooit van gehoord, dus weet niet of het rotzooi is of niet...
http://www.petbit.de/product_info.php/info/p4027_Carnello-Hundecocktail-Hundespaghetti-2-5kg.html
[/quote]

Ik heb geen flauw idee wat dit product betreft maar als ik het zo lees, zit er alleen vlees in en geen botten/calcium dus ik zie dit meer als smaakversterker.
Door saskia37
[quote="Cindy de Wolf"]
Je kan het ook rechtstreeks bij hem in de winkel kopen http://www.petbit.de/product_info.php/i ... orten.html dan kan je wel kiezen voor vooruitbetalen per bank.
En een paypal rekening is zo geopend en deze kan je tegenwoordig ook aan je bankrekening hangen, een credit card is dus niet noodzakelijk meer bij paypal.
[/quote]

Ik heb besteld  :)
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet en hoe lekker ze het vinden.
Door Cindy de Wolf
[quote="saskia37"]
Ik heb besteld  :)
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet en hoe lekker ze het vinden.
[/quote]

Ben ook benieuwd. Hier wordt het erg gewaardeert.
Door saskia37
Wij hebben de Ziwi Peak vandaag getest en het is goed bevonden :biggrin2:
Ik heb alleen onderin de zakken wat gruis maar dat vind ik normaal.
Door Inge en Bono
M'n vingers zitten er nog aan, gelukkig. Ze vinden de Ziwi peak hier ook heerlijk! (en Liz is dan wel een werkelijk vuilnisvat, maar Bono wil nog wleens kieskeurig zijn)
Door nienk
Reus heeft een paar weken geleden ook de Ziwipeak (hert) mogen proberen. Hij vond het lekker, en heeft er geen jeuk van gekregen! wel iets zachtere en sterke ruikende poep dan normaal op barf. maar ik ben blij dat hij er in ieder geval geen jeuk van krijgt (paar dagen gevoerd)!
Door Sarah5
Hier eten ze ook nu en dan Ziwipeak, weinig last van gruis en als het er in zin likken ze de bak gewoon helemaal uit  :biggrin2:

Zelf zou ik wat voorzichtiger zijn met over datum en via eBay vooral ook omdat het luchtgedroogd is geen conserveermiddelen en je moet het uit zonlicht bewaren. Ook open is het beperkt houdbaar logisch ook
Door zazzkia
Ik lees dat mensen het als beloningsvoer geven? Misschien een domme :-[ vraag, maar gooi je er dan eerst water bij en neem je dat dan mee naar de training of geef je het in de gedroogde vorm?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door