Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door SjaakBF
Heeft iemand interesse om de 10 kg Ziwipeak van eBay te delen? 10 kg om uit te proberen vind ik wel heel veel, alhoewel het een koopje is, daar koop ik 7 zakjes gedroogde sprot voor!
Door nienk
[quote="Hitam"]
Met de Ziwi Peak heb ik nog niet zoveel ervaring. Met de K9 natural werkt het erg goed. Tenzij ze allergisch zijn voor een van de ingrediënten. Het wordt goed gegeten en verdragen.
[/quote]

ok, dank je wel!

[quote="SjaakBF"]
Heeft iemand interesse om de 10 kg Ziwipeak van eBay te delen? 10 kg om uit te proberen vind ik wel heel veel, alhoewel het een koopje is, daar koop ik 7 zakjes gedroogde sprot voor!
[/quote]

ik zou eventueel wel wat van je over willen nemen als we dat logistiek kunnen regelen, maar dat zal dan niet meer dan een kilootje zijn denk ik, dus daar schiet je niet zo veel mee op.
Door suzanne 1
[quote="SjaakBF"]
[/quote]

Ik heb eventueel wel interesse. Hoeveel wil/kun je kwijt?
Door SjaakBF
Ik zat aan de helft te denken, of als nog meer mensen mee willen doen nog minder.
Ik stuur je even een PM ok?
Door M@rlien
[quote="SjaakBF"]
[/quote]

Mag ik vragen waar je 10 kg koopt? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst gewijzigd door M@rlien op di 06 mar 2012, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door M@rlien
[quote="SjaakBF"]
De verkoper op eBay verkoopt het per 10 kg maar het is 2 x 5 kg ;-)
[/quote]

Oke ! ha ha  ;D ik dacht al? Maar moet je 17 euro verzendkosten betalen? xxxxxxxxxxxxxx  :P

Edit moderator: Commerciëlle aktiviteiten zijn niet toegestaan
Laatst gewijzigd door M@rlien op di 06 mar 2012, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sammy1980
[quote="M@rlien"]
Oke ! ha ha  ;D ik dacht al? Maar moet je 17 euro verzendkosten betalen? xxxxxxxxxxxxxxxxx  :P
[/quote]

Maar kunnen we het bij jou ook kopen voor €49,-  :P :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Sammy1980 op di 06 mar 2012, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door M@rlien
[quote="kaszi"]
Dat is wel een koopje, normaal kost het 228 Euro als ik het goed begrepen heb.
[/quote]

xxxxxxxxxxxxxxxx ;)
Laatst gewijzigd door M@rlien op di 06 mar 2012, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door M@rlien
[quote="Sammy1980"]
Maar kunnen we het bij jou ook kopen voor €49,-  :P :biggrin2:
[/quote]

Ik heb even navraag gedaan, dat voer is over de datum! Vandaar dat het zo goedkoop is en nog steeds niet verkocht  ;) niemand wil voer dat over de datum is.

Groetjes Marlien
Door SjaakBF
Nee, over datum is het (nog) niet. Juni 2012.
Ik neem aan dat hij teveel voorraad heeft en het liever aan deze prijs kwijt raakt dan het straks helemaal niet meer mogen verkopen.
Door Thea
Lig er ook aan of het een THT (ten minste houdbaar) of een uiterste gebruiksdatum is.
In het eerste geval kan je het nog wel langer gebruiken.
Door Manon
[quote="SjaakBF"]
Nee, over datum is het (nog) niet. Juni 2012.
Ik neem aan dat hij teveel voorraad heeft en het liever aan deze prijs kwijt raakt dan het straks helemaal niet meer mogen verkopen.
[/quote]

Ik zie trouwens augustus 2012 staan  ???

In ieder geval zou ik wel graag met je willen delen (ik moet nog eventjes goed kijken)
http://www.benl.ebay.be/itm/ZiwiPeak-DailyDog-Freie-Wahl-10kg-LVK-228Euro-/390372549104?pt=de_haus_garten_tierbedarf_hunde&var=&hash=item99adeb0de4
Door SjaakBF
Krijg nou de hik, die datum heb ik van de week nog speciaal opgezocht... heeft hij dus veranderd.

Ik heb uiteindelijk besloten om geen Ziwi Peak te bestellen nadat ik van iemand anders had gehoord dat in hun zak heel veel gruis zat. Juist omdat dit grote zakken zijn die al langer liggen en wellicht veel versleept zijn ben ik bang voor flink wat gruis. Het is wel een koopje... maar toch maar zelf snacks drogen.
Door Manon
[quote="SjaakBF"]
Krijg nou de hik, die datum heb ik van de week nog speciaal opgezocht... heeft hij dus veranderd.

Ik heb uiteindelijk besloten om geen Ziwi Peak te bestellen nadat ik van iemand anders had gehoord dat in hun zak heel veel gruis zat. Juist omdat dit grote zakken zijn die al langer liggen en wellicht veel versleept zijn ben ik bang voor flink wat gruis. Het is wel een koopje... maar toch maar zelf snacks drogen.
[/quote]

ah jammer,
ik zelf zit er namelijk aan te denken om het op vakantie te geven en ja, dan zit ik niet zo met een beetje gruis onderin.
maar inderdaad als je het als snack wil geven is dat niet gewenst...

In ieder geval als iemand anders nog wil delen, dan houd ik me aangeboden!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door