Moderator: Lizzy
margreet schreef: Ikke wil ook,2 hondenLeuk !!!wel een bak koffie erbij he
![]()
margreet schreef: Ikke wil ook,2 hondenIk geloof dat ik de koffiejuf ben, dus dat komt wel goed !!wel een bak koffie erbij he
![]()
ChantalKrijn schreef: Ik lust geen koffiede dames Marjan en Nynke verzorgen alles op en top dus je hoeft geen thee mee te nemen......
Zal ik voor de thee zorgen dan?![]()
de Meiden schreef: Ik geloof dat ik de koffiejuf ben, dus dat komt wel goed !!Je bent goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
flodder en dwarrel schreef: de dames Marjan en Nynke verzorgen alles op en top dus je hoeft geen thee mee te nemen......Wauw geweldig! Mag de topic titel wel aangepast worden; titeren rotterdam; mét catering!
eelke schreef: Wauw geweldig! Mag de topic titel wel aangepast worden; titeren rotterdam; mét catering!Da's helemaal fijn, moet voor die tien minuten wel een uur heen en een uur terug rijden. Dus ik lust dan best wat
ChantalKrijn schreef: Ik lust altijd watNog een wandeling als afsluiter met zijn allen?
Maar die wandelvraag is wel een goeie inderdaad, dat zou ik ook wel willen weten!
WillyP schreef: Nog een wandeling als afsluiter met zijn allen?I'm in!
Monique77 schreef: Ik zie dat je voor 2 honden 10 minuten rekent, en bij ons 5. Maakt mij niet uit verder, maar misschien loopt je vervolgschema dan uit ?Nynke wil zelf met twee hondjes de meeste aandacht van Tannetje, wel een kwartier
Dus ik dacht, ik meld het even![]()