Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Och, dat is een idee. Onze oude Babs is ineens zand aan het eten. En dan realiseer ik me niet dat ik mijn eigen honden ook met homeopathie kan behandelen!
Dank je voor de tip, Lizzy.
Lizzy schreef: Kan, maar hoeft niet. Het kan ook een stofwisslingsstoornis of gedragsprobleem zijn.Even nog een vraagje: specifiek middel, zoals?????
In de homeopathie zouden we deze hond een specifiek middel geven.
Lizzy schreef: Trouwens wel frappant: zo vergeet ik altijd dat ik mijn eigen honden of echtgenoot Reiki kan geven als er wat aan de hand is....!Verkeerde volgorde !
Lizzy schreef: Ja, specifiek bij het eten van zand (dus niet bij andere vreemde eetlust!!) kun je Tarantula D30 proberen. Een maal daags 1 dosis, gedurende 6-8 weken.Nee het is geen vreemde eetlust, ik heb de indruk dat ze toch een tekort heeft aan iets, maar wat???? Bedankt voor de info. Ik kijk het nog even aan.
Dit middel zal je bij een apotheek moeten bestellen of bij een homeopaat of homeoathisch dierenarts.
Lizzy schreef: Ik denk eerlijk gezegd helemaal niet dat dit door een tekortkoming van buitenaf komt..... Bij zand is dat gewoon niet te doen gebruikelijk.Ze zoekt gewoon door het zand en dan neemt ze hapjes. Ik heb in het verleden ook een dwergschnauzer gehad maar heb daar verder geen aandacht aan besteedt. Hij is wel 15 jaar en 7 maanden geworden. Dus ik vraag me nu af moet ik me nu wel of geen zorgen er over maken. Een van de honden van de fokster van Gio deed het ook en de fokster wimpelde dit af met de opmerking dat is gewoon voor de mineralen. Dus ??? voor mij is het een vraagteken nog! Moet ik er nu wel of niets mee doen???
sylvia schreef: Deze is voor Tannetje en Lizzy......Wie? Wij? Mutsen? Ik?
stelletje mutsen![]()