Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Willen jullie zelf bestellen bij Siebren en de betaling rechtstreeks aan hem doen.

1e Boa             20 kilo hart
El-Kato               5 kilo hart,  10 kilo spiervlees,10 kilo wilde eend
Bordie                    5 kilo hart,  5 kilo tong, 5 kilo spiervlees
Mila10               3 kilo hart, 3 kilo tong, 7 kilo spiervlees
Nikki               5 kilo hart, 10 kilo spiervlees
Saskia37               5 kilo hart, 10 kilo spiervlees
Ramses1               5 kilo hart, 5 kilo tong
Sella                      5 kilo tong, 20 kilo spiervlees, 5 kilo zalmlijf, 5 kilo zalmkop
Kizmoo                  15 kilo spiervlees
Misty                      5 kilo spiervlees
Coby.p                    5 kilo hart, 5 kilo tong
Limpy                      1 kilo hart, 1 kilo tong, 5 kilo spiervlees
JoseW                    5 kilo hart, 5 kilo tong
Dorothea                10 kilo hart, 10 kilo spiervlees
Aussiesue                2 kilo hart, 3 kilo tong, 5 kilo spiervlees, 4 kilo kippennek

Wie er niet tussenstaat en wel al besteld heeft bij Siebren, laat mij dit even weten?
Laatst gewijzigd door Ramses1 op di 28 feb 2012, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor het lijntje haaskk vanuit Alphen (datum nader te bepalen) heb ik nu de volgende kandidaten op mijn lijstje:

Mila 10: 1 krat
Petramarcel: 1 krat
Ev. Chiva: 2 kratten (heb aangeboden ze mee te nemen)
Metaldog: 1 krat

Ev. Bordie als ik het goed heb.

Kan ik voor meer mensen de bestelling meenemen?

Als vervoerskosten reken ik 1,- per krat.

Gr. Karen
Karen, ga jij het halen vanuit Alphen?

Ik had namelijk op mijn lijstje staan , als het een datum was dat ik kon rijden.
Bordie 1krat
Sella 2 kratten
Parelridder 1 of 2 kratten
ikzelf 2 a'3 kratten
en dan zou ik eventueel de kratten van Orinake 5x meenemen.

Alleen moet nu eerst even Vrijdag afwachten of mijn zoon met mij mee wil om het op te halen de 31ste.
Daar mijn man dan misschien nog druk doende is, met de laatste dingen voor de opening van de zaak 1 April.
El_Kato schreef: Voor het lijntje haaskk vanuit Alphen (datum nader te bepalen) heb ik nu de volgende kandidaten op mijn lijstje:

Gr. Karen
Ja heel graag, dan pik ik het bij jou op (en voor degene die het dan bij mij weer willen ophalen, Metaldog en Mila 10)
petramarcel schreef: Ja heel graag, dan pik ik het bij jou op (en voor degene die het dan bij mij weer willen ophalen, Metaldog en Mila 10)
Ik pik het dan op bij jou petramarcel en neem het mee ook mee voor Metaldog :)
Super, bedankt!
El_Kato schreef: Voor het lijntje haaskk vanuit Alphen (datum nader te bepalen) heb ik nu de volgende kandidaten op mijn lijstje:

Gr. Karen
Voor mij graag 1 kratje Karen :-*
Ik sta ineens niet meer op het lijstje van Sarah, maar dat heb ik al aangegeven bij haar en dat zal wel weer goedkomen (hoop ik)
Heb net gereageerd in het topic van Siebren en Ramses een Pb gestuurd.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 2.121.html

Ramses kan mijn vlees dan met jouw lijntje NH mee?  :)

Ik woon zelf in Amsterdam, en kan eventueel voor Nienk, Limpy, en andere Amsterdammers wat vlees meenemen.
Niet teveel, want ik heb maar een Fiat Punto, maar met de achterbank naar beneden kan er nog best veel in.  ;D

Grtz, Winnie
Laatst gewijzigd door Misty op do 23 feb 2012, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Op verzoek van Ramses1 & Kizmoo willen we kijken  of er voldoende interesse is in deze paardendelen geleverd door Siebren zie hieronder de link naar zijn topic

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 842.0.html

Hij wil wel leveren maar alleen als er tenminste 120 kilo orgaan in een keer besteld word , hierbij telt spiervlees niet mee dit gaat apart maar kan wel tegelijk worden geleverd tot  nu toe

De prijzen zijn voor hart & tong 1.90 euro per kilo en het spiervlees voor 2.50 euro per kilo

We hebben nu +/- 60 kilo hart/tong dus moeten er nog zeker 60 kilo bij welke NHers gaan ons hierbij helpen
Ramses1 regeld het vervoer

Betaling van de bestelling moet je aan Siebren doen met de vermelding dat het voor Noord-Holland is de vervoerskosten gaan via Ramses1

Groet  Ramses1 & Kizmoo
Voor het lijntje Alphen - Alkmaar heb ik inmiddels de volgende kandidaten:

Chiva: 2 a 3 kratten
Parelridder: 2 kratten
Sarah37: 1 krat

Volgens mij heb ik iedereen er nu bij staan toch?

Bordie regelt zelf vervoer.

Is het een idee dat degene die de kratten bij mij ophaalt voor anderen de vervoerskosten voorschiet? Gaat tenslotte niet om grote bedragen  ;)
Kizmoo schreef: Op verzoek van Ramses1 & Kizmoo willen we kijken of er voldoende interesse is in deze paardendelen geleverd door Siebren zie hieronder de link naar zijn topic

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 842.0.html

Hij wil wel leveren maar alleen als er tenminste 120 kilo orgaan in een keer besteld word , hierbij telt spiervlees niet mee dit gaat apart maar kan wel tegelijk worden geleverd tot nu toe

De prijzen zijn voor hart & tong 1.90 euro per kilo en het spiervlees voor 2.50 euro per kilo

We hebben nu +/- 60 kilo hart/tong dus moeten er nog zeker 60 kilo bij welke NHers gaan ons hierbij helpen
Ramses1 regeld het vervoer

Betaling van de bestelling moet je aan Siebren doen met de vermelding dat het voor Noord-Holland is de vervoerskosten gaan via Ramses1

Groet Ramses1 & Kizmoo
ik heb er 10 kg hart en 10 kg tong v gemaakt.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door