Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
[quote="Yari"]
Oké, duidelijk. ;)
Maarre, even vraagje tussendoor hoor: vast je zelf dan ook 1x per week een dag (bedoel niet je honden)? ;D
[/quote]

Nee, niet 1 keer per week, maar wel meerdere dagen per jaar achter elkaar. Sapvasten.
Door tieneke
[quote="Lizzy"]
Nee, niet 1 keer per week, maar wel meerdere dagen per jaar achter elkaar. Sapvasten.
[/quote]
In mijn keukenkastje staan ook een paar van die flessen te wachten....in het nieuwe jaar meteen maar doen! :D
Door Yari
[quote="Lizzy"]
[/quote]

Misschien dat ik dat ook maar eens ga doen..
Wat voor sap drink je dan? En heb je dan geen vreselijke honger? En wordt je niet een beetje dizzy dan als je een paar dgn niets eet? (sorry is offtopic, maar wou het nog effe vragen) ;)
Door Lizzy
[quote="Yari"]
Misschien dat ik dat ook maar eens ga doen..
Wat voor sap drink je dan? En heb je dan geen vreselijke honger? En wordt je niet een beetje dizzy dan als je een paar dgn niets eet? (sorry is offtopic, maar wou het nog effe vragen) ;)
[/quote]

Ik drink allerlei sappen van de reformwinkel (groentesappen zoals bietensap en gemengde groentesap). Ik maak zelf ook groentesap in onze sapmachine. Meestal iets van bietjes met bleekselderij en een stukje gember (dat warmt je van binnen en da's echt lekker!) of tomatensap met bleekselderij of wortelsap met bleekselderij. Daarnaast neem ik Chlorella. De eerste dag heb je onwijze honger en voel je je vaak echt helemaaaaal niet goed. Da's ook echt een dag om niet af te spreken op visite te gaan enzo. De tweede dag is al makkelijker en de derde dag gaat het goed.

Overigens: sinds ik niet meer rook gaat vasten me eigenlijk makkelijk af. Toen ik nog rookte lag ik de eerste dagen echt doodziek te zijn van de hoofdpijn.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 19 dec 2004, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door