Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

*Nikki* schreef: Er is nog geen lijntje van uit hoorn naar J'dorp/DH, Lisette rij jij?
Dan weet ik of ik kan bestellen en dus betalen?

*edit en dan weet Ramses ook of hij het voor ons mee moet nemen!!
Ik heb nog niet besteld maar dat ga ik ook wel doen en rijden vanaf Hoorn naar Sintmaartensvlotbrug is geen probleem (en evt door naar J'dorp)

Als jij dat van Sarah (haaskarkas) regelt vanaf Alkmaar?

En als het een ander weekend wordt via Bordie.
petramarcel schreef: Ik heb nog niet besteld maar dat ga ik ook wel doen en rijden vanaf Hoorn naar Sintmaartensvlotbrug is geen probleem (en evt door naar J'dorp)
Super! :biggrin2: Ik kan het paard dan wel halen in Sintmaartensvlotbrug voor J'dorp en Den Helder.
petramarcel schreef: Ik heb nog niet besteld maar dat ga ik ook wel doen en rijden vanaf Hoorn naar Sintmaartensvlotbrug is geen probleem (en evt door naar J'dorp)

Als jij dat van Sarah (haaskarkas) regelt vanaf Alkmaar?

En als het een ander weekend wordt via Bordie.
Mila10 schreef: Super! :biggrin2: Ik kan het paard dan wel halen in Sintmaartensvlotbrug voor J'dorp en Den Helder.
Toppieeeeeeeeeee :D :D :D

Ik bestel niet mee met Sarah (mijn beesten lusten allemaal geen haas). Maar ik wil wel rijden voor het topic van Siebren van Alkmaar naar hier.
*Nikki* schreef: Toppieeeeeeeeeee :D :D :D

Ik bestel niet mee met Sarah (mijn beesten lusten allemaal geen haas). Maar ik wil wel rijden voor het topic van Siebren van Alkmaar naar hier.
:D Nu ben ik het spoor effe helemaal bijster ;)
Ik heb paard besteld bij Siebren en een krat haas bij Sarah.
Ik begrijp nu dat Claudette het vlees van Siebren in Alkmaar ophaalt. Maar welk vlees haal jij dan op petramarcel? En er is dus nog vervoer nodig voor de haas op 31 maart? Vanaf waar?
Even voor alle duidelijkheid;

Vlees van Siebren gaat alleen door bij 120 kilo afname van paardentong en paardenhart.
Dan pas gaat Siebren inkopen en komt er een lijntje.
Paardenvlees, wilde eend, vis enz. heeft hij ook te koop en kan met hetzelfde lijntje mee maar het gaat om het Paardenorgaan.

We zitten nu op een kleine 60 kilo dus er zal nog flink moeten worden besteld.

Ik zal het lijntje gaan rijden. Veenendaal/Hoorn. Mijn route zal via de A12-A1-A10-A7 zijn.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 23 feb 2012, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu ben ik het spoor effe helemaal bijster
Ik heb paard besteld bij Siebren en een krat haas bij Sarah.
Ik begrijp nu dat Claudette het vlees van Siebren in Alkmaar ophaalt. Maar welk vlees haal jij dan op petramarcel? En er is dus nog vervoer nodig voor de haas op 31 maart? Vanaf waar?
@ Nikki, Ik rij naar Hoorn (je hebt het steeds over Alkmaar?)
Sorry, maar je haalt de dingen door elkaar en zaait zo wel een beetje verwarring hoor ;)

@ Mila10, Alles even op een rijtje;
*Het haaskarkas van Sarah5 wil El-Kato ophalen en naar Alkmaar vervoeren, daar wil petramarcel het ophalen en verder vervoeren. (Bordie heeft zich ook gemeld als El-Kato niet kan, maar dan op een andere datum).

*Het Lama/hert van Jolanda wordt opgehaald door Kizzmoo en daar haal ik het op in Haarlem en breng het tot Hoorn.
Dan kan het kan bij de Mac. Hoorn worden overgenomen of bij mij thuis in Hauwert/Zwaagdijk-Oost worden opgehaald.
Ramses1 schreef: @ Nikki, Ik rij naar Hoorn (je hebt het steeds over Alkmaar?)
Sorry, maar je haalt de dingen door elkaar en zaait zo wel een beetje verwarring hoor ;)

*Het haaskarkas van Sarah5 wil El-Kato ophalen en naar Alkmaar vervoeren, daar wil petramarcel het ophalen en verder vervoeren. (Bordie heeft zich ook gemeld als El-Kato niet kan, maar dan op een andere datum).

*Het Lama/hert van Jolanda wordt opgehaald door Kizzmoo en daar haal ik het op in Haarlem en breng het tot Hoorn.
Dan kan het kan bij de Mac. Hoorn worden overgenomen of bij mij thuis in Hauwert/Zwaagdijk-Oost worden opgehaald.
Het lijntje van *Jolanda* haalt petramarcel op in Hoorn bij Ramses1. Ik heb het zelf fout in mijn hoofd want ik zie dat jij hier niet heb besteld Mila10. Dus of ik haal het op bij petramarcel of zij komt het hier heen brengen (nog verder hier niet echt over gehad).
Ramses1 wil jij het ook van Jolly mee nemen naar Hoorn, die was ik vergeten?

Het lijntje van Sarah bemoei ik me niet mee want ik bestel daar niet mee.

Het lijntje van Siebren (wanneer dat zo ver is) komt in Alkmaar via El_Kato en daar haal ik het op voor de mensen deze kant op.

Hopelijk is het nu duidelijker en heb ik het nou ook goed in mijn hoofd!!!
Ramses1 schreef: @ Nikki, Ik rij naar Hoorn (je hebt het steeds over Alkmaar?)

*Nikki* schreef: Het lijntje van *Jolanda* haalt petramarcel op in Hoorn bij Ramses1. Ik heb het zelf fout in mijn hoofd want ik zie dat jij hier niet heb besteld Mila10. Dus of ik haal het op bij petramarcel of zij komt het hier heen brengen (nog verder hier niet echt over gehad).

Het lijntje van Siebren (wanneer dat zo ver is) komt in Alkmaar via El_Kato en daar haal ik het op voor de mensen deze kant op.

;D
Oké, duidelijk!
Dan ben ik degene die de haas van sarah bij petramarcel ophaalt voor J'dorp en Den Helder ;) Goed petramarcel?
Ik wil voor iedereen vlees meenemen maar laat iedereen zelf even de vraag stellen zodat ik weet dat het in orde is en ze niet zelf ook komen rijden of ineens niet weten waar hun bestelling is gebleven.

Groetjes Jess/Ramses1
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 23 feb 2012, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
El_Kato schreef: In het topic van Siebren heb ik net aangegeven dat ik interesse in het e.e.a. heb en als ik dit topic goed begrepen heb dan is er al een lijntje richting Hoorn toch? Ik zou dan weer het e.e.a. vanuit Hoorn richting Alkmaar kunnen brengen.

Gr. Karen
Ramses1 schreef: Dus niet El-Kato maar Ramses1. En geen Alkmaar maar Hoorn.
Jij bent de verdere vervoerder dus je kunt het ophalen in Hoorn bij de Mac of bij mij thuis. In dat geval kun je per PB mijn adres krijgen.
Groetjes Jess/Ramses1
Nee ik heb het wel goed voor het lijntje van Siebren. Ik ben dus geen vervoeder vanaf jou. Ik denk dat jij het nu moeilijker maakt dan het is ;)
Er is nog geen lijntje van uit hoorn naar J'dorp/DH, Lisette rij jij?

Dat bedoel ik,
Het lijntje van *Jolanda* haalt petramarcel op in Hoorn bij Ramses1. Ik heb het zelf fout in mijn hoofd want ik zie dat jij hier niet heb besteld Mila10. Dus of ik haal het op bij petramarcel of zij komt het hier heen brengen (nog verder hier niet echt over gehad).
Citaat
Er is nog geen lijntje van uit hoorn naar J'dorp/DH, Lisette rij jij?

Citaat van: petramarcel op Gisteren om 16:47:08
Ik heb nog niet besteld maar dat ga ik ook wel doen en rijden vanaf Hoorn naar Sintmaartensvlotbrug is geen probleem (en evt door naar J'dorp)
Beide vervoer vanuit Hoorn.
het zaait verwarring.
Ik begreep dat El-Kato haar vlees in Hoorn ophaalt maar omdat jullie nog hoger wonen begreep ik niet dat ze ook jullie vlees mee gaat nemen? Is dat handig?
De A7 gaat toch veel sneller? Nou ja het zal misschien korter zijn of zo.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op di 21 feb 2012, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramses1 schreef: Dat bedoel ik, het zaait verwarring.
Ik begreep dat El-Kato haar vlees in Hoorn ophaalt maar omdat jullie nog hoger wonen begreep ik niet dat ze ook jullie vlees mee gaat nemen? Is dat handig?
De A7 gaat toch veel sneller? Nou ja het zal misschien korter zijn of zo.
Laten we eerst de bestellingen van **Jolanda** doen op 3 maart. Daarna kijken we wel verder. Voor deze bestelling heb ik al via pb contact opgenomen met petramarcel. Zodat zij aan jouw kan vertellen wat ze meeneemt voor hier naar toe.

ALS de bestelling bij Siebren doorgaat neem ik contact op met jou en El_Kato want Alkmaar is voor ons dichterbij.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door