Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Doranto schreef: Zaterdag 3 maart rijd ik naar Woubrugge. Ik kom terug over de A2 van Utrecht naar den Bosch en ga bij Empel de A59 op richting Waalwijk.
Ik heb nog plaats in de auto om evt. nog wat mee te nemen voor iemand.
Blond: wie of wat is er in Woubrugge? :-[

Suzanne
Ja, ga je nou je vragen weer hier stellen??? (grapje grapje grapje)

Wie er in woubrugge is weer ik niet precies, volgens mij Sarah, ik weet in iedergeval dat daar heeuuul veeuuul vlees zit. Wild enzo volgens mij.
eelke schreef: Ja, ga je nou je vragen weer hier stellen??? (grapje grapje grapje)

Wie er in woubrugge is weer ik niet precies, volgens mij Sarah, ik weet in iedergeval dat daar heeuuul veeuuul vlees zit. Wild enzo volgens mij.
:biggrin2:
Ja, nou durf ik weer; nu weet ik dat het niet tegen mij bedoeld was ;-)

(Dzjeez wat kan zo'n misverstand aan je vreten zeg!)

Maar nou weet ik nog niet wat ik kan meebestellen.... ;-)
Het woord PB komt in me op ;-)

Suzanne
Zoals verschillende mensen al weten, ;)woon ik in de buurt van het van der valk.
Ik rij zelf geen auto,hubbie wel.Maar die kan in het hoogseizoen op zijn werk nooit op vrijdag vrij krijgen.
Dus fiets ik daar naartoe.en zou eventueel een paar kg voor iemand mee kunnen nemen,en opslaan.
Op zaterdag kunnen wij het wel meenemen,maar ook maar een paar kg in de vriezer opslaan :-[
Suzanne schreef: Blond: wie of wat is er in Woubrugge? :-[

Suzanne
Even je huiswerk maken meis; kijk bij de topic starters!
Sarah5 woont in Gouda
Nikedog 2000 woont in Woubrugge
En naar Doranto kan jij met de benenwagen ;D ;D

Van de week ga ik er eens voor zitten om het starter topic bij te werken!
Laatst gewijzigd door C@rine op ma 20 feb 2012, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzanne schreef: Het lijkt mij idd dringend noodzakelijk dat ik er meer vanaf weet ;-)
Soms spreken "jullie" spaans ;-(

"Ik ga naar Woubrugge".... En dan moet een leek maar weten hoe of wat? ;-)))

Suzanne
;D ;D ;)
Suzanne schreef: Het lijkt mij idd dringend noodzakelijk dat ik er meer vanaf weet ;-)
Soms spreken "jullie" spaans ;-(

"Ik ga naar Woubrugge".... En dan moet een leek maar weten hoe of wat? ;-)))

Suzanne
En dan vul jij aan, en breng mee voor... Suzanne 8)
C@rine schreef: En dan vul jij aan, en breng mee voor... Suzanne 8)
ja, lieverd ;-)
maar als ik a-niet weet wie er in Woubrugge woont en b- wat die aan te bieden heeft... schiet dat wel, maar niet op ;-)

Ik snap dat het MIJN verantwoordelijkheid is om de topics te volgen, maar dat buitelt wel over elkaar heen hoor ;-)
Is het een plan om als iets in het Noord-brabant-topic (DIT dus) iets gemeld wordt, er even een link komt naar het betreffende besteltopic elders op het forum? Dat dat het iets duidelijker maakt waar kan worden meebesteld?

Suzanne
Je kunt het toch gewoon in de titel zien van de topics in de vraag en aanbod?
Het is een regel dat iedereen in de titel schrijft wat er aangeboden wordt, waar het aangeboden wordt, en wanneer het aangeboden wordt.
Nu met het aanbod van Doranto, is het een kwestie van kijken in de vraag en aanbod, welke topics er lopen in woubrugge, en dan kom je vanzelf bij de juiste uit.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door