Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

weet iemand wanneer het deze kant opkomt?
Ik las ook in zijn topic dathij aan runderspiervlees kan komen.
Het ligt er echt aan wanneer het is, begin maart weer hert lama en ribben...ik zit dan echt vol...maar over een tijdje is er wel weer wat plek.
AussieSue schreef: weet iemand wanneer het deze kant opkomt?
Ik las ook in zijn topic dathij aan runderspiervlees kan komen.
Het ligt er echt aan wanneer het is, begin maart weer hert lama en ribben...ik zit dan echt vol...maar over een tijdje is er wel weer wat plek.
goh dat probleem ken ik overvolle vriezer... het komt voorlopig nog niet dacht ik...
Ramses1 schreef: Geen paniek, eerst moeten we voor 120 kilo afname grant staan, dan moet het nog ingekocht en dan pas ophalen.
Duurt nog wel een paar weken hoor.
:D :D :D :D dat barfen..je wordt er zoooo hebberig van

als het een paar weken duurt, heb ik wel interesse in paardenvlees en rundvlees als dat doorgaat.Paardenhart ook wel maar niet zoveel hooguit 2 kilo
AussieSue schreef: :D :D :D :D dat barfen..je wordt er zoooo hebberig van

als het een paar weken duurt, heb ik wel interesse in paardenvlees en rundvlees als dat doorgaat.Paardenhart ook wel maar niet zoveel hooguit 2 kilo
noem je dat hebberig....ramses en ik hebben t al over verslaafd aan vleesjacht.....hihi
Zo na een weekje afwezig maar weer eens proberen wat bij te lezen.
Als ik het goed heb begrepen is er voor de haas van Sarah5 al een lijntje naar Alkmaar? en dat zal rond 24 maart zijn, en voor het vlees van Siebren is het me nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb wel intresse in spiervlees, hart en ik denk ook wel in tong en ik hoop dat het nog even duurt want na de bestelling van Jolanda op 3 mrt zit ik weer aardig vol :biggrin2:
Leuk he zo'n vleesverslaving :D
Ik heb mijn bestelling in het topic van Siebren gezet. 10kg spier en 5kg hart.

Als El_Kato het naar Almaar brengt heb ik EINDELIJKKKKKKKKKKKKK Mike over kunnen halen om het daar op te halen voor de mensen hier  :D :D :D :D
voor het vlees van Siebren is het me nog niet helemaal duidelijk
Eigenlijk precies hetzelfde als het vlees van Jolanda.

Wij bestellen bij Siebren, als we samen 120 kilo paardenhart/tong bij elkaar bestellen dan pas gaat hij de bestelling verzorgen/ophalen bij zijn leverancier.
Het gaat dus alleen door bij een bestelling van 120 kilo hart/tong.
Alles wat hij nog meer aanbied kun je er voor jezelf nog bij bestellen en dat gaat dan in het lijntje mee tot een maximum van 500 kilo.

Hoop dat het zo duidelijk is?
Er is nog geen lijntje van uit hoorn naar J'dorp/DH, Lisette rij jij?
Dan weet ik of ik kan bestellen en dus betalen?

*edit en dan weet Ramses ook of hij het voor ons mee moet nemen!!
Laatst gewijzigd door *Nikki* op ma 20 feb 2012, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
hallo medebarfers,
als het lijntje naar nh op 24 mrt niet doorgaat bied ik me bij deze aan om 31 mrt de haaskk te gaan halen in alphen aan den rijn van Sarah5.
ik moet wel iets aan vervoerskosten vragen....ik hou t laag,  E 1,- per krat.

als t in april word kan ik ook wel wat regelen qua vervoer.
ik heb zelf zalmkoppen in de aanbieding en die gaan per stuk 50 ct. ze wegen ongeveer 500 a 600 gram p st.
ik heb nog geen idee hoeveel ik er dan heb.
Ramses1 schreef: Eigenlijk precies hetzelfde als het vlees van Jolanda.

Wij bestellen bij Siebren, als we samen 120 kilo paardenhart/tong bij elkaar bestellen dan pas gaat hij de bestelling verzorgen/ophalen bij zijn leverancier.
Het gaat dus alleen door bij een bestelling van 120 kilo hart/tong.
Alles wat hij nog meer aanbied kun je er voor jezelf nog bij bestellen en dat gaat dan in het lijntje mee tot een maximum van 500 kilo.

Hoop dat het zo duidelijk is?
Dus alleen hart en long of ook paardenvlees?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door