Al even niet. Maar wel maar een paar uur, zoals met Athena.
Het zijn niet echt goede meetmomenten hoor, maar heb het er gewoon even ingestoken voor een klein beetje een indicatie.
Ik ga nu op tijdstip voeren [nouja, heel duidelijk 's ochtends of s avonds] en zoveel mogelijk testen [het zijn toch 120 strips

] bij verschillende beestjes. Uiteraard gaat het om Athena, maar omdat ze ongeveer hetzelfde eten, ben ik wel benieuwd naar wat het zou horen te zijn.
Na een week duidelijk testen [mss moet ik 2x per dag doen? zodat ik ook weet wat voer met haar ph doet?], zou ik dan hopelijk een wat beter idee moeten hebben over wat voor stenen het zijn [als dat tenminste duidelijk is qua ph waarden].
Ik ga het in de tussentijd alternatief behandelen. Ik heb tolfedine gevraagd voor pijnverlichting en gevraagd of ze verstopt zou kunnen raken [nee, kans is klein: geen gruis en poes enzo]. Dus ga sowieso binnekort terug: is het niet minder, dan hakkie takkie.
Overigens lijkt het met Athena gewoon prima hoor. Die was heel gelukkig met haar kadootje van Nadia: een kuiken. Ze kwam hem me net laten zien onder luid gemiauw en at keurig op. Vervolgens komt ze naar me toe om spinnend uit te buiken haha.