Enne Lizzy: onze hond is dus niet allegisch voor kip! Je had gelijk! Proficiat!

Maar hoe moet ik die vleugles dan inknippen? Als ik hem met een hamer plat sla kan ze hem toch nog schrokken ???
Moderator: Lizzy
Een week geleden weer een paar vleugels gegeven, maar onze hond blijft het schrokken, had diarree en ik al bang dat er iets verstopt zatHoi Ester, heeee mooi zeg, dat jouw hond niet allergisch is voor kip! Ehh, de vleugels knip ik zelf in met een snoei-schaar. Dat gaat erg goed en makkelijk. Een tip van Dory!Maar gelukkig niet!
Enne Lizzy: onze hond is dus niet allegisch voor kip! Je had gelijk! Proficiat!
Maar hoe moet ik die vleugles dan inknippen? Als ik hem met een hamer plat sla kan ze hem toch nog schrokken ???
Vooruit dan..heb kippennekken en gemalen lamspens voor dit soort gevallen meegebracht ;)Ooooh paul, reserveer een kilootje of zo voor mij? wil je?
Mijn ene hond kauwt ook niet op die dingen. Hij slikt ze in een keer in (bijt er hooguit 1 keer op). Eigenlijk zijn de kippenvleugels voor hem te klein... Ik blijf ze dan ook altijd voor hem inknippen. Maar, feitelijk doet hij het beter met karkassen (flinke groten) en halve kippen...
karkassen, bedoelen jullie daar gewoon een hele kip mee, zoals wij die in de pan zouden gooien? :-/
of is dat zonder vleugeltjes en pootjes en nek?