Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Maar zou ik wel wat met jullie lijntje mee kunnen laten liften en het dan bij iemand (kijktsaskia37heelliefaan) in Hoorn kunnen oppikken?
Als je over de brug Lelystad/Enkhuizen komt, dan woon ik dichterbij dan Saskia. Neem je de snelweg dan woont Saskia het dichtste bij.

Kizzmoo gaat natuurlijk alleen rijden als er een grote bestelling komt dus hoe meer meedoen hoe beter.

.................Teruglezende... Ik wordt heel erg bij van Lama :D :D :D..............
Ramses1 schreef: Als je over de brug Lelystad/Enkhuizen komt, dan woon ik dichterbij dan Saskia. Neem je de snelweg dan woont Saskia het dichtste bij.

Kizzmoo gaat natuurlijk alleen rijden als er een grote bestelling komt dus hoe meer meedoen hoe beter.

.................Teruglezende... Ik wordt heel erg bij van Lama :D :D :D..............
Oh dat zou nog beter zijn. Ik kom inderdaad via de brug Lelystad/Enkhuizen. Als ik het bij jou mag oppikken heeeeel graag!

In het kader van hoe meer des te beter, mits het met jou mee kan uiteraard:
Dan mag mijn bestelling wel 20 kilo lama worden en misschien nog wat lamsstaarten ::)
Oh dat zou nog beter zijn. Ik kom inderdaad via de brug Lelystad/Enkhuizen. Als ik het bij jou mag oppikken heeeeel graag!

Ja hoor, geen probleem. Ik stuur je t.z.t. wel mijn adres.

In het kader van hoe meer des te beter, mits het met jou mee kan uiteraard:
Dan mag mijn bestelling wel 20 kilo lama worden en misschien nog wat lamsstaarten
In dit kader komt er een refrein bij me boven... "Bestel maar, bestel maar, bestel maar, ge weet dak't nie kon loaten....lalalalalalala.... ;D
Kijk er zijn mensen die meedenken en tevens terugdenken aan de vorige keer met dat lamavlees en de fazant

Inderdaad Ramses en El Budha er moeten wel weer kilo`s komen anders heeft het geen zin om te rijden dus op naar de 500 kilo dat is ongeveer het maximum
Dus noord-hollanders net als de vorige keer bestel maar
Kizmoo schreef: Dus noord-hollanders net als de vorige keer bestel maar
De vorige keer heb ik niet mee besteld dus weet dit niet.

Kan ik gewoon zeggen dat ik mee bestel en Kizmoo neemt het mee?

En voor degene die het vervoerd naar DH/J'dorp ik help graag met sjouwen (doe ik ook wat nuttigs, rijden zal ik maar niet doen!!)
Hi Kizmoo,

Ik kom het, als je gaat halen ;), zelf bij je ophalen en kan ook voor mijn mede flevolanders meenemen.
Waarvan ik een aantal al via PB op de hoogte heb gebracht van dit topic en die van Jolanda.

Groetjes Nicole
El budha schreef: Hi Kizmoo,

Ik woon dan niet in Noord Holland maar in Flevoland....Maar zou ik wel wat met jullie lijntje mee kunnen laten liften en het dan bij iemand (kijktsaskia37heelliefaan) in Hoorn kunnen oppikken?

Dan zou ik ik wel graag 10 kilo lama willen hebben.

Groetjes Nicole
(saskiakijktheelliefterug :)) en heeft gelezen dat Ramses1 dichterbij is en anders kan het altijd nog bij mij :)
Edit. Lees net dat je zelf gaat halen.
Laatst gewijzigd door saskia37 op vr 03 feb 2012, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
En zo kom je nog eens ergens.... Via El budha hier in dit topic gedoken en ik wil ook wel wat bestellen als het mee gaat met het Flevolijntje.
Hoe en wat qua betaling hoor ik dan nog wel neem ik aan.

voor mij graag;

10 KG Lama a 2.85 (verpakt 2x5 kilo)
8 KG Konijnlever a 1.75
8 KG wild eendbout a 2.40
10 KG hertenvlees a2.85 (verpakt 2x5)
4 KG lamsrib... event. 8 KG als 4 niet mogelijk is qua verpakking

N.B..mijn bestelling staat ook al in Jolanda haar topic

Groeten
Laatst gewijzigd door jara op za 04 feb 2012, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Lieve mensen, ik ben gewezen op dit topic.
Ik wil jullie vragen om jullie bestelling (ook) in mijn topic te vermelden zodat niemand vergeten word.
Ik weet namelijk niet of Kizmoo de bestellingen zelf ook bijhoud, vandaar.

Volgens mij is dat tot nu toe wel al gebeurd, maar aangezien jullie 500kg bij elkaar moeten krijgen verwacht ik dus nog meer bestellingen en wil zo veel mogelijk foutjes/onduidelijkheden/verschillen voorkomen ;)

Uiterlijk maandag zal ik de bestellingen in mijn topic bijwerken ivm druk weekend.

En voor degene die het nog niet weten:
De lamsstaartjes komen helaas te vervallen. Deze zullen niet op tijd bij de leverancier zijn.
Waar dat door komt vind ik even niet nodig om te vertellen (niks waar we ons zorgen om hoeven te maken hoor). Dus die zullen pas bij een volgende levering leverbaar zijn.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door